خبرهای داغ:
یک منبع نظامی در ارتش عراق در استان الانبار امروز اعلام کرد که در حمله هوایی به گروه تروریستی داعش در غرب این استان، ۱۳ داعشی کشته و دو خودروی آنها منهدم شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۱۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، یک منبع نظامی در ارتش عراق گفت: هواپیماهای ائتلاف به دو خودرو و مقر داعش در شهرهای عنه و القائم حمله کردند.

وی افزود: در این حمله 13 عنصر داعش کشته و دو خودروی آنها منهدم شد و هواپیماهای عراقی و ائتلاف به حملات خود به اهداف داعش در شهرهای عنه و راوه و القائم در غرب الانبار به عنوان مقدمه ای برای آزادی آنها ادامه می‌دهند.

خنثی سازی حمله شیمیایی داعش در موصل

یک منبع اطلاعاتی در شهر موصل عراق امروز اعلام کرد: نیروهای امنیتی گروهی از عناصر تروریستی داعش را دستگیر کردند که برای اجرای حمله با استفاده از مواد سمی به این شهر نقشه کشیده بودند.

وی افزود: نیروهای امنیتی در جریان پیشروی در محله الصحه در کرانه راست موصل این گروه را بازداشت و از آنها مقادیر مواد سمی کشف و ضبط کردند که در ساخت مواد منفجره و سلاح شیمیایی برای استفاده علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان درحال فرار از این شهر بکار می رود.

به گفته این منبع، بازداشت شدگان اعتراف کردند که از فرماندهان خود برای استفاده از مواد شیمایی سمی در شهر موصل و فیلم برداری از آنت دستور گرفته اند تا سپس با گرته برداری از حمله شیمیایی اخیر به منطقه خان شیخون سوریه، وانمود کنند که دولت عراق از این مواد شیمیایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده است و اینگونه افکار عمومی را علیه دولت عراق تحریک کنند.

گروه داعش پیشتر از گاز کلر و برخی مواد سمی علیه نیروهای عراقی و غیرنظامیان در کرانه راست شهر موصل استفاده کرده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها