فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر»

پاسداری از انقلاب نماد اراده انقلابی کشور است

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با تاکید بر اینکه امروز سپاه به مرحله قابل قبولی از توانایی‌ها و پیشرفت‌ها رسیده است، گفت: پاسداری از انقلاب در واقع نماد اراده انقلابی، حضور انقلابی و هویت انقلابی کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۰۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

سرهنگ سیداکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت سرورعالم شهیدان امام حسین(علیه‌السلام) وروز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درواقع تشکیل شده از چهارکلمه است که هر کلمه یک عمق، مغز وجای تعمق دارد.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه همه است و فقط وظیفه پاسداران نیست، افزود: هر انسان مومنی موظف است از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پاسداری کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه پاسداران در آزمایش‌های دشوار دوران گذشته نشان دادند که برای دفاع از انقلاب و نظام ازهمه صادق تر،ثابت قدم‌تر و آماده‌تر هستنند، گفت: خصوصیت سپاه این است که یک سازمان و یک مجموعه منظم است.

 

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه ماموریت محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع مسلحانه ازانقلاب ونظام اسلامی است، تصریح کرد: سازماندهی وآموزش ارتش ده ها میلیونی از دیگر ماموریت‌های سپاه است.

 

وی، تشکیل هسته‌های مردمی حزب‌الله در سراسر جهان را ماموریت دیگر سپاه دانست و خاطرنشان کرد: سپاه در تاریخ شناخته شده خود یک پدیده کم نظیر وموجودی است که ولادت و رشد و نمای آن درصحنه انقلاب، آن هم دردشوارترین آزمون‌های انقلاب بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با تاکید بر اینکه امروز سپاه به مرحله قابل قبولی از توانایی‌ها و پیشرفت‌ها رسیده است، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری؛ همه مسئولان کشور و همه مردم باید سپاه را جدی بگیرند و تاکید دارند سپاه درتاریخ شناخته شده خود یک پدیده کم نظیر،شاید هم بی نظیر است.

 

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه پاسداری از انقلاب در واقع نماد اراده انقلابی، حضور انقلابی و هویت انقلابی کشور است، افزود: وظیفه این سازمان پاسداری از انقلاب است وسپاه این افتخار را دارد که زاده انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه سپاه بازوی قدرتمند نظام و پاسداران به عنوان سربازان ولایت در مقابله با دشمنان انقلاب پاسخ کوبنده می‌دهند، گفت: امروز پاسداران با تاسی از فرهنگ عاشورایی آمادگی لازم دارند که در مقابل نقشه‌های دشمن عکس‌العمل سریع نشان دهند واجازه ندهند  کسانی در خارج از مرزها برای ایران و انقلاب اسلامی نسخه بپیچند وعده ای در داخل پیاده نظام دشمنان باشند و مسیر انقلاب را تغییر دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به اینکه سپاه با بصیرت خود اجاز نخواهد داد تا عد‌ه‌ای ارزش‌های انقلاب را کمرنگ کنند، تصریح کرد: امروز دشمن و جبهه دشمن را باید شناخت و نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار