امام جمعه موقت بوشهر:

معلمان و دانش‌آموزان محیط تعلیم و تربیت را انقلابی کنند/ جامعه نیازمند زنان و دختران انقلابی است

بوشهر_ امام جمعه موقت بوشهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: معلمان و دانش‌آموزان محیط تعلیم و تربیت را انقلابی کنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ حجت الاسلام حسین دشتی صبح یکشنبه در مراسم روز معلم با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام، اظهار داشت: افراد بسیار زیادی وجود داشتند که به حرفه معلمی مشغول بودند، اما شهید مطهری یک شخصیت والا و نمونه بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر اضافه کرد: معلمان واقعی کسانی هستند که به ما زندگی می‌آموزند و الگو برای دانش آموز می‌شوند؛‌ معلمانی که آموزه‌های دینی را برای ادامه زندگی به ما می‌آموزند.

وی ادامه داد: معلمین واقعی کسانی هستند که در دل، چشم و درون دانش‌آموز ورود می‌کنند و به دانش‌آموز شوق و احساس منتقل می‌کنند و حقایق را می‌آموزند.

دشتی با بیان اینکه معلمان زیادی هستند که هم خود شهید هستند و هم شهید تربیت کردند، بیان کرد: بسیاری از معلمان به دانش‌آموزان خود علاوه بر درس‌های تعریف شده در مقاطع مختلف قرآن و درس انقلابی‌بودن می‌آموختند و دانش‌آموزانی با روحیه انقلابی تربیت می‌کردند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه برخی معلمین درس زندگی می‌دهند، تصریح کرد: کسانی که نظام را نگه داشتند انقلابی بودند و کسانی که برای نظام خدمت می‌کنند باید افرادی انقلابی باشند.

 جامعه نیازمند زنان و دختران انقلابی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر اضافه کرد: امام حسین(ع) می‌فرماید که من زندگی را در دو کلمه معنی می‌کنم که گر به آن توجه کنید زندگی خوبی خواهدی داشت؛ ان مع الحیاة و جهاد.

دشتی خاطرنشان کرد: شهید مطهری خصوصیاتی داشت که با توجه به شرایط نیازها را شناسایی و در راه اسلام جهاد می‌کرد و میدان‌هایی که خالی می‌دید به صورت جهادی وارد می‌شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز جامعه به زنان و دخترانی نیاز دارد که دارای روحیه انقلابی باشند و بدانند چه اقدامی باید در برهه کنونی انجام دهند.

مرز جبهه‌ها امروز در خانه‌ها است

وی ابراز کرد: مرز جبهه‌ها امروز در خانه‌ها است و از طریق تلویزیون، تلفن‌های همراه و شبکه‌های موبایلی است و ما باید به عنوان انقلابی با بصیرت کامل شرایط را تشخیص دهیم.

دشتی افزود: یک دختر و زن بسیجی اگر می‌خواهد ادامه دهنده راه شهید مطهری باشد باید مبارزه با انحرافات را سرلوحه قرار دهد.

جامعه تشنه روحیه انقلابی است

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: معلم و دانش‌آموزان محیط تعلیم و تربیت را انقلابی کنند و جامعه که تشنه روحیه انقلابی است را سیراب و نقش زن را در جامعه کنونی در راستای اهداف انقلاب بیشتر از گذشته نمایان کنند.

وی تاکید کرد: در یک مانور سیاسی قرار داریم و وظیفه بسیجیان این است که با اقتدار در انتخابات شرکت و با بصیرت وارد عرصه شوند و به شاخصه‌های توانمندی، انقلابی بودن و تشخیص گروه و همفکران کاندیدها توجه داشته باشند.


ارسال نظرات