خبرهای داغ:
معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان:
معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان گفت: با بيان اينكه پاسداران بازوان توانمند ولايت فقيه هستند، گفت: سپاه پاسداران نماد ايستادگي برابر ابرقدرتهاي شرق و غرب است.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۸۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
مهدي ديابي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، ضمن تبريك اعياد شعبانيه، ميلاد با سعادت سرور و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) كه به نام روز پاسدار نام نهاده شده است، اظهار داشت: مايه بسي افتخار و مباهات است كه سوم شعبان و روز ميلاد امام حسين(ع) به نام روز پاسدار نامگذاري شده است.

وي با بيان اينكه پاسداران بازوان توانمند ولايت فقيه هستند، گفت: سپاه پاسداران نماد ايستادگي برابر ابرقدرتهاي شرق و غرب است و با پيروي از سالار شهیدان امام حسین (ع)عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان بيان داشت: حضور پویا و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی‌، اقتصادی‌، علمی و نظامی ، نقطه عطفی در پرونده درخشان و ارزنده این نهاد است.

ديابي اظهار داشت: پاسداران همچون دوران دفاع مقدس با همت و اراده مستحکم خود در اجرای پروژه‌های راهبردی و کلان کشور، کارآمدی و کارآیی خود را نشان داده است و با تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای ، تجربیات ارزشمند حماسه هشت سال دفاع مقدس، وحدت و همدلی نیروهای مسلح توانمند جمهوری اسلامی ایران، با آمادگی کامل به هرگونه تهدید و تجاوز به میهن اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه پاسخ کوبنده و محکمی خواهد داد.

وي تصريح كرد: مهمترین مؤلفه اقتدار این نهاد دفاعی را معنویت و ایمان و توکل بر خدا و همچنین مردمی بودن است.

معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان در پايان اشاره كرد: امروز به مناسبت روز پاسدار معاونت راديويي مركز سمنان ديدار و گفت و گويي با پاسداران داشتند و قرار است اين گفت و گوها از راديو پخش شود.

ديابي همچنين خاطرنشان كرد: به مناسبت روز پاسدار جشن هايي در ستاد و نواحي مقاومت برپا خواهد شد و در اين مراسم از پاسداران نمونه سپاه استان سمنان و نواحي مقاومت در ديگر شهرستان ها تجليل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها