خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: در سالهای اخیر بسیج سازندگی به صورت جدی وارد عمل شده است و در زمینه گفتمان اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات مطلوبی انجام داده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

 ارجمندنیا مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با عملکرد بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز هر ساله به منظور اشتغال زایی جوانان تسهیلاتی را به متقاضیان واجد شرایط ارائه می دهد.

وی گفت:  حمایت از کالای داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین وظایف بسیج به خصوص بسیج سازندگی می‌باشد که استفاده از کالای داخلی و اصلاح الگوی مصرف از شاخص ترین موارد است.

ارجمندنیا خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر بسیج سازندگی به صورت جدی وارد عمل شده است و در زمینه گفتمان اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات مطلوبی انجام داده است.

این مسئول با اشاره به آمار دریافت کنندگان تسهیلات عنوان کرد:250 نفر از متقاضیان اشتغال زایی از تسهیلات بانکی دریافت کردند و مشغول به کار شده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرزمتذکر شد: در طول سال کلاس‌های آموزشی پرورش زنبور،گیاهان دارویی،پرورش قارچ،مشاغل خانگی،بسته بندی،گوهر تراشی،پرورش دام سبک،پرورش شتر مرغ برای داوطلبین به صورت رایکان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: کلاسهای آموزش در راستای گفتمان رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود که این دوره ها به مدت چهار و یا پنج روزه است و داوطلبین بعد از گذراندن دوره مدرک تکمیلی دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی طبق رهنمودهای رهبری از جوانان پرشور بسیجی برای اجرای طرح های جهادی عمرانی،محرومیت زدایی  استفاده می‌کنند.

ارجمندنیا با اشاره به پروژه جدید بیان زدایی 13000 هکتار بیابان اذعان کرد:پیش بینی شده است حدفاصل شهرستان آبیک به سمت بوئین زهرا در سال های آینده تهدیدی جدی برای استان است و به همین منظور بسیج سازندگی برای رفع این مشکل و بیابان زدایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد:20 هکتار از این مقدار زمین با 12 هزار اصل نهال پوشیده شده است تا معضل بیابان زدایی رفع گردد.

ارجمندنیا در خاتمه یادآورشد: اردوهای جهادی مرمت و بازسازی مدارس و خانه ها توسط بسیجیان در روستاهای باورس،شریفیه،حسن آباد،بیدستان،شهرک نصرت آباد به اتمام رسیده است.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها