بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی شب گذشته در مرز میرجاوه که به شهادت 9 تن از مرزبانان غیور کشور منجر شد را محکوم کرد
کد خبر: ۸۸۵۳۳۶۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

 

بیانیه بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در محکومیت حادثه تروریستی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی  در مرز میرجاوه که به شهادت10تن از مرزبانان غیور کشور منجر شد را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان جنایت اشرار مسلح و مزدور منطقه را که در خدمت استکبار جهانی که در راس آن کشور آمریکا است را در به شهادت رساندن فرزندان غیور مرزبان این مملکت نمونه ای بارز از امتداد دشمنی غرب با جمهوری اسلامی ایران می داند.

این مزدوران شیطان که در به خاک و خون کشاندن فرزندان این مملکت هیچ ابایی ندارند اکنون نیز برای خوش خدمتی به اربابان خود این اقدام ننگین را صورت دادند.

کشورهای مستکبر جهانی مشی ظلم و کشتار و مجازات را در حق ملت غیور ایران پیش گرفته اند و اکنون نیز در ایام منتهی به انتخابات سعی در ایجاد رعب و وحشت در دل های مردم مومن ایران اسلامی دارند که این مسئله زهی خیال باطل است.

در همین رستا سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با ابراز همدردی با خانواده های شهدای گرانقدر حادثه تروریستی اخیر این جنایت را به شدت محکوم می کند.

ارسال نظرات