خبرهای داغ:
در پیام شهردار تبریز به مناسبت روز پاسدار و جانباز آمده است؛
شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۳۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،در پیام صادق نجفی آمده است: سالروز ولادت تابناک سه چهره تاریخ‌ساز مکتب تشیع، امام حسین(ع)، ابوالفضل‌العباس(ع) و امام زین‌العابدین (ع) یادآور مفاهیم ارزنده‌ای است که حیات طیبه بشری، برای فلاح و رستگاری، تشنه فراگیری آن‌هاست.

در ادامه این پیام تصریح شده است: نامگذاری فرخنده میلاد حضرت سیدالشهدا(ع) به عنوان روز سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی، ترجمه شایسته‌‌ای است از رسالت نهادی که نام پرصلابت آن به عنوان یکی از نیروهای پرقدرت و برتر منطقه و حتی جهان، نامدارترین قدرت‌های سلطه‌طلب را بیم‌ناک می‌سازد.

شهردار تبریز در ادامه با گرامی‌داشت ولادت حضرت ابوالفضل‌‌العباس(ع) و روز جانباز، تاکید کرده است: آن‌چه موجب شد انقلاب اسلامی از کوران‌های مختلف تاریخی، سربلند خارج شود، تاثیرپذیری از مفاهیم شگفت عاشورایی و در راس آن رفتار بی‌نظیر علمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) است. همین روحیه پاسداری و جانبازی است که از سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس تا سایر برهه‌های تاریخی، سرنوشت کشور را همراهی کرده و اسوه‌های بی‌نظیر عشق و ارادت را در میان ملت پدید آورده است.

نجفی، در ادامه با اشاره به تحولات جهانی خاطرنشان کرده‌است: امروز، در شرایطی که جای‌جای جهان، در آتش جهل و خشونت می‌سوزد؛ به برکت روحیه جانبازی و پاسداری ملت ایران، امنیت، نشاط و پیشرفت در جای‌جای کشورمان پابرجاست.

شهردار تبریز، در پایان با گرامی‌داشت میلاد فرخنده امام حسین(ع)، ولادت باسعادت قمر منیر بنی‌هاشم ابوالفضل‌العباس(ع) و میلاد مسعود امام زین‌العابدین(ع)، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

ارسال نظرات