مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان شهید مطهری را از سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی که برگرفته از اسلام است تلاش می کند.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۲۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری گفت: آنچه پیش از همه برای ما در سالگرد شهادت استاد مطهری راهگشا است، کشف ویژگی‌های آن شهید بزرگوار و تقویت آن در اعمال و رفتار ما است.

وی با طرح این سوال که چرا شهید مطهری، به شخصیتی استثنایی در فرهنگ انقلاب اسلامی و مباحث علمی و معرفتی تبدیل شده است، برخورد ژرف اندیشانه و نقادانه با حفظ جامعیت در ارائه مطالب را از ویژگی‌های علمی استاد مطهری برشمرد و افزود: انصاف، شجاعت در بیان حق، اظهار نظر دقیق پیرامون مطالب علمی و نیز در مراتب معنوی از مهم ترین شاخصه‌های استاد شهید است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان شهید مطهری را از سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی که برگرفته از اسلام است تلاش می کند.

حجت الاسلام رجبی هفته عقیدتی سیاسی را بهترین فرصت برای ترویج آثار شهید مطهری عنوان کرد و گفت:‌ مربیان عقیدتی سیاسی باید برای جلوگیری از خرافه‌ها در دین نسبت به معرفی آثار شهید مطهری تلاش کنند.

در پایان مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات