کد خبر: ۸۸۵۳۳۲۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در محکومیت هتک حرمت ساحت قدسی امام هشتیم(ع) به شرح ذیل است:                                                      

تکرار غم انگیز سیلی کوچه های بنی هاشم ، زخم دل شیعیان را تازه کرده و باز فریاد وا مصیبتای دلهای سوخته از دسیسۀ مأمونیان به عرش اعلی رسیده است. امروز در آغاز ماه سرور اهل بیت(ع) ، دیارمان را غبار ماتم گرفته است و مردمان دلدادۀ اهل بیت (ع) ایلام شیعه پرور ، داغدار توطئۀ خناسان دنیاپرستی است که از دیر باز فریب خوردۀ وعدۀ گندم ری بوده اند و به هوای تصاحب کرسی های قدرت و ثروت مصداق أُلئِکَ الًَذینَ اشتَرَوُاالضًَللهَ بالهُدی فَمارَبِحَت تِجارَتُهُم...گشته اند.

گروهی که سرخوردۀ حماسه آفرینی ملت بصیر و بیدار دل در نهم دی ماه 88 هستند؛ برای عقده گشایی، از هیچ رفتار وقاحت باری دریغ ندارند . اما یَداللهَ فَوقَ اَیدیهِم پرده از چهره تزویر و فریبشان برکشید و به دست خود آنان ، مهر رسوایی بر پرونده اشباع شده از سیاهه ضد دینیشان زد.

آن زمان که ولی امر مسلمین جهان آنان را به مرزبندی با اصلاحات آمریکایی دعوت نمودند ، چهره هایشان بر افروخت که؛ اِنَما نَحنُ مُصلِحونیم ... اما رفتار و اعمالشان در گذشت زمان چنین نمایان گشت که خیمه نشین هُمُ المُفسِدون وَلکِن لایَشعُرونند.

اگر چنین نبود ،  هرگز در شرایط کنونی که ملت سرافراز ایران اسلامی در آستانه خلق حماسه ای دیگر برای تثبیت حقانیت مردم سالاری دینی قرار دارند ؛ فضای جامعه را  مساعد نفوذ و سوء استفاده بیگانگان نمی کردند. اما بدانند که ولایتمداری و پایداری مردان و زنان این سرزمین هرگز اجازه نخواهد داد که دیارشان جولانگاه دین گریزان باشد.

و به رسم سنت رسول الله طلب لِیَغفِرُاللهَ برایتان داریم تا شاید با رحمت واسعه الهی بیش از این مسیر گمراهی را نپیمایید و بر خوان کرم امام رئوف شیعیان نشسته و از کرده خود توبه نمایید. که او امام مهربانی و کرامت است.

 مجمع و شورای قشر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) ؛ ضمن محکومیت این حرکت مزبوحانه ، از دستگاه قضایی و امنیتی خواستار برخورد جدی با فرد خاطی و نیز همه دست اندکاران اجرایی که به هر نحوی در این برنامه سخیف سهیم بوده اند و آنان که با سکوت تامل برانگیز ، خود را در این توطئه بی شرمانه شریک نموده اند می باشد.

ارسال نظرات