خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور آمده است: مطالب توهین‌آمیز مجرى برنامه تبلیغاتى یکى از کاندیداها قلب امام زمان(عج) را جریحه‌دار کرده است؛ این کار جدا از مسائل انتخاباتی از زشت‌ترین و منفورترین کارهاست که به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۱۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،سازمان بسیج مداحان کشور در پی توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) بیانیه‌ای را صادر کرده است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: مطالب توهین‌آمیز، وقیحانه و بى‌شرمانه مجرى برنامه تبلیغاتى یکى از کاندیداهاى ریاست جمهورى در شهر ایلام که به ساحت مقدس ولى نعمتمان امام رئوف حضرت على ابن موسى‌الرضا (ع)جسارت نموده است، قلب مقدس و نازنین منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و همه شیعیان و محبان خاندان عصمت و طهارت را جریحه‌دار نموده است این کار جدا از مسائل انتخاباتی از زشت‌ترین و منفورترین کارهاست که به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما مداحان و مدیران هیئات مذهبی سراسر کشور که همواره مدافع اسلام و اهل بیت علیهم السلام بوده و هستیم، اعلام برائت و تنفر و انزجار خود را نسبت به رفتار وقیحانه و بى‌شرمانه این شخص هتاک که مقدسات و اعتقادات دینى و حریم مقدس اهل بیت(ع) را در نهایت بی‌ادبی و بی‌احترامی به سخره گرفته است و امام معصوم را بازیچه امیال خبیث و پلید و شیطانى خود در حمایت از حزب و کاندیداى خاص قرار داده، اعلام نموده و شدیداً آن را محکوم می‌کنیم و از مسئولان مربوطه کشور، خواستاریم در اسرع وقت با فرد و یا افراد خاطى که قصد خیانت به دین و اسلام ومکتب اهل بیت (ع) و انقلاب را دارند برخورد جدی نمایند.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر به نیابت از همه شیعیان و پیروان ائمه معصومین علیهم‌السلام از محضر مقدس مولا و ولى نعمتمان، حضرت امام رضا(ع) که سایه الطاف بى‌کرانشان بر کشور امام عصر(عج) مستدام است، طلب عفو و بخشش و غفران داریم. امید است که خداوند در تمام دوران‌ها پشتیبان این ملت و نظام بوده و ماهیت اسلامی این نظام هر چه بیشتر تبلور پیدا کند و فرزند برومندشان، مهدى فاطمه، سلام‌الله‌علیه نیز نظر لطفشان را شامل حال همه نوکرانشان قرار دهد و ما را همواره در صراط مستقیم ولایت و دفاع از دین و اسلام و اهل بیت(ع) تحت زعامت امام خامنه‌ای یاری کند.




ارسال نظرات