نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان خدمت در سپاه و زیر لوای ولی امر مسلمین جهان را افتخار عظیمی دانست و گفت: سپاه همه قدرتش به منابع انسانیش است و منابع انسانی قدرتشان به تقوا و بصیرت الهی است.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۱۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی  صبح امروز در مراسم روز پاسدار و عقیدتی-سیاسی سپاه که در حسینیه ستاد سپاه بیت المقدس برگزار شد،با اشاره به اعیاد ماه شعبان و تبریک آن گفت: امسال بهار طبیعت و بهار معنویت باهم مقارن شده است. بهار طبیعت که همان فصل بهار است و بهار معنویت که ماه رجب و شعبان است.


نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان مقام پاسدار را وسیع دانست و اظهار داشت: پاسداران ارتباط وسیعی با امام حسین(ع) دارند و همانند ایشان ذلت را نمی پذیرند.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره سخن امام خمینی(ره) که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود گفت: امروزه میگوییم اگر سپاه نبود نه تنها ایران بلکه لبنان، سوریه و عراق هم نبودند.


وی بیان داشت: هر جاکه انقلاب هست پاسداران باید از آن مراقبت می کنند و هر جاکه ملومی باشد بسیج مستضعفین از آن حمایت خواهد کرد.


آیت الله حسینی شاهرودی تصریح کرد: دین اسلام دین حق است م باید بر ادیان دیگر برتری داشته باشد.


نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان خاطرنشان کرد: سپاه نسبت به دشمنان قوی و محکم است. زیرا دشمنان باید از آن بترسند. اما همین سپاه نسبت به محرومان خدمت گذار و فروتن است.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: یک بسیجی واقعی باید در همه عرصه ها اعم از سازندگی، اقتصادی، محرومیت زدایی، سیاسی و ... حاضر باشد.


وی ادامه داد: محرومیت زدایی باید در اولویت قرار گیرد. ما اگر بخواهیم به جایی برسیم باید به محرومین خدمت کنیم. رسیدگی به محرومین یک افتخار است.


آیت الله حسینی شاهرودی گفت: در بسیاری از پروژه های بزرگ سازندگی سپاه نقش دارد.


نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان اظهار داشت: سپاه یک نهاد زنده است و تجهیزاتی دارد که خیلی از کشورها آن را ندارند. کشور ما به حدی قوی است که می تواند تنها با 2 پایگاه موشکی خود تمام کشورهای مرتجع منطقه را با خاک یکسان کند، اما این کار را نمی کند.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قدرت سپاه به پاسداران، بسیجیان و سربازان خودش است.


وی خاطرنشان کرد: سپاه یک کانون تربیت است و هرکس که به آن وارد می شود از لحاظ روحی، معنوی و سیاسی تقویت می شود.


آیت الله حسینی شاهرودی در پایان خدمت در سپاه و زیر لوای ولی امر مسلمین جهان را افتخار عظیمی دانست و بیان داشت: سپاه همه قدرتش به منابع انسانیش است و منابع انسانی قدرتشان به تقوا و بصیرت الهی است.



ارسال نظرات