خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

الگوی سپاه بزرگ پاسدار، اسلام امام حسین(ع) است

فرمانده سپاه مراغه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به همه اسلام است و الگوی خود را از بزرگ پاسدار اسلام امام حسین(ع) گرفته است.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۰۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

رضا سامی در حاشیه همایش روز پاسدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: تمسک به نام و سیره سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همواره به عنوان پاسدار دین الهی مورد توجه نهاد مقدس سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی بوده است .

وی ادامه داد: نامگذاری زادروز حضرت اباعبدالله (ع) به عنوان روز پاسدار توسط رهبر کبیر انقلاب نشان از تدبیر حکیمانه ایشان و تکریم فضیلتهای این نهاد مقدس و بیانگر این حقیقت است که فرزندان غیور ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در صحنه مأموریتهای خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند.

سامی با بیان اینکه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن که در اثر رشادت ها و نثار خون هزاران شهید گلگون کفن به وجود آمده است تعریف خاصی ندارد تاکید کرد: سپاه پاسداران در هر عرصهای که خطری انقلاب را تهدید کند نقشآفرینی می کند.

وی با اشاره به رسالت و وظایف پاسداران اظهار داشت: پاسداری به علت ماموریتهای متعدد از دشواریهای خاصی برخوردار بوده ولی سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب و ارزشهای نظام حد و مرز نمیشناسد.

فرمانده سپاه مراغه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به همه جهان اسلام است و پاسداری نه یک شغل بلکه یک مرام، مکتب، فرهنگ و زینت ولایت است که الگوی خود را از عاشورا و راه سرخ امام حسین(ع) گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها