مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کمیجان:

هراس دشمن از سلاح ایمان پاسداران است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کمیجان گفت: جهت‌گیری فعالیت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه تفکرات و اندیشه‌های ناب شهید مطهری(ره) است که ریشه در باورهای دینی و اعتقادی این عالم بزرگ دارد.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۹۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نامگذاری شده است.

وی افزود: این هفته در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاش‌های جهادگران علمی در عرصه‌های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: سال جدید که به فرموده حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) سال «اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال» است وظیفه همه دلسوزان در مدیریت وتحقق این شعار حکیمانه است و همگان باید در تحقق این شعار محوری و مهم سال، احساس مسئولیت کنیم و آن را محور تمامی برنامه ها و فعالیت ها بدانیم.

حجت‌الاسلام رجبی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این هفته گفت: هدف از برگزاری این هفته ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه‌ها و مراسم سی‌و هشتمین سالگرد شهادت شهید مطهری و ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت است.

وی افزود: مدیران، مربیان، هادیان سیاسی و بسیجیان با توجه به رهنمودها و منویات حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی بر بی‌نظیر بودن آثار شهید مطهری و زندگی سراسر تلاش و اخلاص وی، این شهید بزرگوار را الگویی مناسب می‌دانند و با تاسی بر سیره این علامه شهید و مطالعه زندگی و آثار وی به دنبال دستیابی و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کمیجان خاطرنشان کرد: جهت‌گیری فعالیت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه تفکرات و اندیشه‌های ناب شهید مطهری(ره) است که ریشه در باورهای دینی واعتقادی این مرد بزرگ دارد.

حجت‌الاسلام رجبی در ادامه به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و مراسم دعای ندبه، برگزاری مراسم گرامیداشت «حکمت مطهر» و تجلیل از مدیران، مربیان و هادیان سیاسی، کوهپیمایی، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، مسابقه کتابخوانی با محوریت آثار شهید مطهری در حوزه های مقاومت بسیج، قرائت زیارت عاشورا، دیدار با خانواده معظم شهدا، نواخته شدن زنگ «سپاس» و برگزاری نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی است.

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سپاه و نقش این آموزش‌ها در تربیت نیروهای مخلص و متعهد گفت: هر ساله آموزش‌های متعدد عقیدتی سیاسی ویژه پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنان در رده‌های مختلف برگزار می‌شود که همین امر موجب ارتقای سطح اعتقادی ومعنوی واخلاقی آنها می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات