خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه معلمی و مربیگری شغل انبیا است، گفت: آثار ارزشمند این شهید بزرگوار بیمه‌کننده تفکر نسل جوان است.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۵۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی و هفته معلم، در خصوص نامگذاری هفته معلم با عنوان هفته عقیدتی در سپاه اظهار داشت: علت نامگذاری هفته عقیدتی و سیاسی همزمان با هفته معلم به این دلیل است که سپاه و بسیج ماهیت فرهنگی و معنوی دارند و همانند سایر ارتش‌های کلاسیک دنیا صرفاً یک نیروی نظامی نیست.

وی افزود : سپاه و بسیج با روحانیت اصیل و انقلابی و حوزه‌های علمیه ارتباط صمیمانه‌ای دارد و از راهنمایی و هدایت آنان پیوسته بهره مند می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی نیازمند نیروی معنوی و درک عمیق بصیرتی است که افرادی چون علامه شهید مرتضی مطهری که مسیر انبیای الهی را طی می کنند توان این مأموریت را در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه معلمی و مربیگری شغل انبیا است، عنوان کرد: آثار ارزشمند این شهید بزرگوار بیمه‌کننده تفکر نسل جوان است.

شیرزادی در ادامه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای قرآن و سنت پی ریزی شده است و برای عزت انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه نیروهای انسانی در مسیر این مکتب با هدایت علمای ربانی چون شهید مطهری میسر است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب از وجود نیروهای بصیر و انقلابی و متعهد وحشت دارد بنابراین با تمام توان علیه آنان جوسازی و شبه‌افکنی و شایعه‌سازی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات