معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به تفاهم‌نامه میان بنیاد استان و دانشگاه فرهنگیان، گفت: یادمان و المان شهدای معلم در دانشگاه فرهنگیان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۱۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، محمد علی طالع زاری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی و پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی بین بنیاد گلستان و دانشگاه فرهنگیان در دفتر کار مدیر کل بنیاد انعقاد شد. این تفاهم‌نامه به منظور مشارکت، گسترش و بهره‌گیری متقابل از توانایی‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی منعقد شد و هدف از انعقاد و اجرای این تفاهم‌نامه، توسعه و ارتقای سطح همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و بنیاد گلستان است. 
وی اظهار کرد: برگزاری نشست های علمی و پژوهشی مشترک به منظور توسعه و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دانشگاه و بنیاد شهید استان، همکاری در اجرای طرح تحقیقاتی و پژوهش مشترک، حمایت پایانامه های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و تخصصی در سطح دانشگاه و بنیاد شهید استان و همچنین زمینه سازی جهت بهره مندی متقابل از امکانات مورد نیاز طرفین از قبیل توان فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه‌ای در چارچوب قوانین و مقررات جزو مواردی است.
 
به گزارش ایسنا، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: براساس این تفاهم‌نامه، یادمان و المان شهدای معلم در دانشگاه فرهنگیان ساخته می‌شود.  



ارسال نظرات