بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در گرمی

در راستای نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مسئولینی از سپاه ناحیه گرمی در عرصه باغداری و زراعت از طرح های اقتصاد مقاومتی بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۹۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،در راستای نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حجت الاسلام و المسلمین توحیدی و مسئول بسیج سازندگی ناحیه شهرستان گرمی به همراه فرمانده حوزه بیت المقدس مرکزی در عرصه باغداری از یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی در روستای قهرمانلو از توابع بخش مرکزی گرمی بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین توحیدی در بازدید از این طرح با اشاره به اجرای موفق طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: تنها راه برون رفت از شرایط کنونی اقتصاد مقاومتی است که حمایت همه جانبه و عملی مسئولین و مردم را می طلبد باید در این راستا فرهنگ سازی مناسب انجام شود.

وی افزود: در شرایطی که دشمن در صدد است مردم را تحت فشار قرار داده تا به اهداف خود برسد، بر مردم و مسئولان است تا تمام انرژی خود را صرف کنند تا منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.

حجت الاسلام توحیدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی گفت: در شرایط فعلی بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

وی افزود: آنچه نیاز امروز این جامعه ماست توسعه فرهنگ کار و تولید محصولاتی با کیفیت مناسب و مطابق با سلیقه ایرانی می باشد که الحمدالله بسیج مثل همه عرصه های مورد نیاز کشور از ابتدای انقلاب تاکنون بازهم پیشتاز است و این امر را در راستای وظیفه سربازی ولایی بودن خود می داند.

کارآفرین سلطانی هم گفت: شرایط مهیا است تا ضمن گسترش باغ و سایر محصولات کشاورزی و باغداری که زمین و آب و مابقی امکانات در اختیاراست صنایع تبدیلی را هم راه اندازی کرد تا در کنار اشتغال زایی بیشتر، کشاورزان و باغداران محصولات خود را به شکل بسته بندی شده و با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار