روحانی در جمع مردم یزد گفت: همانطور که در مقام عمل در این چهار سال نشان دادیم که راه و مسیر ما راه رونق اقتصادی و اشتغال است این مقام را دوباره در مقام عمل به اثبات خواهیم رساند.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۸۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حسن روحانی در سفر تبلیغاتی به یزد با حضور در مسجد روضه محمدیه این شهر با بیان اینکه یزد سراسر افتخار و ایمان است، اضافه کرد: مسیر افتخار و آزادگی بدون یزد و مردم یزد معنی ندارد زیرا یزد شهر علمای بزرگی همچون مرحوم آیت‌الله صدوقی و مرحوم آیت‌الله خاتمی است.

وی افزود: همواره مردم یزد در همین مکان و از ابتدای انقلاب تاکنون روزهایی را داشتند که برای همه ما پرشور است. در روزهای انقلاب همواره روزهایی هست که برای همه ما پر شور است 22 بهمن هر سال روزهای پرشور انقلابی ما است. ما روزهای ملی را با بزرگداشت و با عزت پاس می داریم. آغاز سال و عید نوروز جز آنهاست. ما روز مردمسالاری داریم، در همین روزهاست که شما خواستتان و نظرتان و آنچه را در دل دارید با زبان آزاد در اجتماعات بیان می کنید.

روحانی گفت: من از مردم می‌پرسم که امروز آرامش بیشتری داریم یا سال 91 در حالی که صبح در ساعت 11 نمی‌دانستیم قیمت دلار و سکه چند می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: روزهایی که قطعنامه‌ها مانند شمشیر بالای سر این ملت بود، مردم عزت داشتند یا امروز که توانستیم همه قطعنامه‌ها را در همان سازمان ملل لغو کنیم.

روحانی اضافه کرد: امروز به دنبال پیشرفت و تعالی در کشور عزیزمان ایران هستیم ما همه باید خودمان را برای تعالی بیشتر این کشور آماده کنیم.

وی بیان داشت: باید در روز 29 اردیبهشت روزی تاریخی در ایران بسازیم . ما باید در روز 29 اردیبهشت به جهانیان اعلام کنیم دوران خشونت و افراط و زور در این کشور پایان یافته است.

این مقام مسئول ابراز داشت: نخواهیم گذاشت فضای امنیتی را به دانشگاه های ما برگردانند. ما در رای 29 اردیبهشت اعلام خواهیم کرد که مسیر خرداد 92 همچنان ادامه دارد.

روحانی با تاکید بر حل معضل اشتغال اظهار کرد: به حول و قوه الهی دنبال اشتغال جوانان عزیزمان خواهیم بود نه با شعار، با عمل.همانطور که در مقام عمل در این چهار سال نشان دادیم که راه و مسیر ما راه رونق اقتصادی و اشتغال است این مقام را دوباره در مقام عمل به اثبات خواهیم رساند.

وی اذعان داشت: برادران عزیز 6500 میلیارد تومان برای یک طرح فولاد در این استان شما انجام گرفته، اما 600 نفر اشتغال درست کرده بنابراین اشتغال وظیفه ما است اما باید بدانیم راه صحیح عقلانی و علمی برای پیشرفت کشور وجود دارد و آن راه را با هم انتخاب کنیم.

روحانی خطاب به حاضران گفت: من یک کلمه را به شما بگویم.مردم در اردیبهشت باید اعلام کنید: شعار یا شور؟ باید در اردیبهشت 96 اعلام کنید خردورزی یا خرافه گرایی؟ باید در اردیبهشت 96 اعلام کنید مسیر عزت کشور یا آنکه سایه شوم جنگ بر کشور عزیز ایران.

ارسال نظرات