مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد خبر داد

اولین دوره تخصصی «تکثیر و پرورش ماهیان زینتی» در میبد +پوستر

جهاد کشاورزی شهرستان میبد به منظور ترویج و توسعه تولید ماهیان زینتی اقدام به برگزاری دوره آموزشی تخصصی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی در این شهرستان کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۸۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد،جهاد کشاورزی شهرستان میبد به منظور ترویج و توسعه تولید ماهیان زینتی اقدام به برگزاری دوره آموزشی تخصصی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی در این شهرستان کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد در رابطه با برگزاری این دوره آموزشی بیان داشت:در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید وایجاد اشتغال وبا توجه به برنامه ریزی وپتانسیل یابی به عمل آمده، شهرستان میبد با تولید بیش از 300 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی رتبه دوم استان را دارد وان شا الله تا دوسال اینده به قطب اول استان ومنطقه تبدیل خواهد شد.

وی افزود:جهت توسعه این صنعت در شهرستان نیاز به سرمایه گذاری وتسهیلات است که با صندوق کار آفرینی امید در این زمینه مذاکراتی بعمل آمده وتفاهم نامه هایی نیز صورت گرفته است وتاکنون بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات به این بخش پرداخت شده است.

پورکوثری ادامه داد:با توجه به برگزاری جشنواره ماهیان زینتی در شهرستان و علاقه مندی متقاضیان به این فعالیت، طرح اولین شهرک ماهیان زینتی در دست مطالعه می باشد وهمچنین جهت آموزش علاقه مندان به این رشته در صدد برگزاری دو دوره آموزشی تکثیر وپرورش ماهیان زینتی در شهرستان با حضور اساتید مجرب در اردبیشهت ماه خواهیم بود و درپایان به شرکت کنندگان گواهی معتبر از سازمان فنی حرفه ای اعطا می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد در پایان بیان کرد:علاقه مندان می توانند با مراجعه به فرهنگسرای میبد ومدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان نسبت به ثبت نام دوره فوق اقدام کنند.

انتهای پیام/اد


ارسال نظرات