حاجی حیدری در جلسه مشاوره ای در پارک بانوان آزادشهر:
حاجی حیدری:هرگز فکر نکنید یک زندگی زناشویی باید همیشه آرام باشد،هیچ زن و شوهری کمال مطلق نیستند...
کد خبر: ۸۸۵۳۱۷۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه مشاوره ای در پارک بانوان آزاد شهر به همت پایگاه کوثرالنبی حوزه زینبیه ناحیه مرکزی با موضوع "خانواده و ارتباط با همسر" با حضور مشاور مطرح "حاج حیدری" برگزار گردید.

حاجی حیدری در ابتدابا اشاره به اهمیت احترام در خانواده گفت :"نیازهای مزاجی و ذهنی همسر خود را فراموش نکنید و اعتماد بنفس او را تقویت کنید و همچنین جاذبه ظاهری داشته باشید" .

وی افزود : هیچوقت خواسته ای که مطمئنید همسرتون توان برآوردنش را ندارد از او نخواهید، اینکار فقط باعث دلزدگی و ناراحتی مرد از زندگیش می شود.

حاجی حیدری گفت: یک خانم با سیاست باید بلد باشد بحث را توی اوج تموم کند . اگر قرار باشه انقدر بحث را دنباله بدهیم که تکراری بشود نه تنها حرفتون تاثیر نداره بلکه خسته کننده میشود؛ قبل از اینکه بحث به دعوا یا مشاجره تبدیل بشود یا محل را ترک کنید یا موضوع را عوض کنید و هیچ وقت پای خانواده ها را وسط نکشید . چون دو روز بعد شما باهم خوب می شوید ولی خانواده ها نسبت به شما حساس و دلگیر و بدبین میشوند.

وی در پایان گفت:قانون هایی هست که برای همه مردهای نرمال جواب میده 1- تایید کردنش در برابر دیگران 2- بگزارید فکر کند مرد سالاری هست در خونه تان ولی ریز ریز مدیریت کنید 3- هرگز با مردهای دیگر مقایسشون نکنید 4- با همسرانتان نرم باشید و لج نکنید5-نیازهایتان را بدون وظیفه گذاری بیان کنید.

ارسال نظرات