به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) ناحیه مقاومت اراک انجام شد؛

اجرای برنامه‌های حلقات صالحین در پارک شهدای گمنام اراک

به همت حوزه بسیج شهید مدنی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک و با همکاری معاونت آموزش و تربیت بدنی پایگاه امام خمینی(ره) برنامه‌های حلقات صالحین این حوزه مقاومت بسیج در پارک شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۵۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت حوزه بسیج شهید مدنی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک و با همکاری معاونت آموزش و تربیت بدنی پایگاه امام خمینی(ره) برنامه‌های حلقات صالحین این حوزه مقاومت بسیج در پارک شهدای گمنام و در مسجد امام خمینی(ره) اجرا شد.

در این برنامه بسیجیان پایگاه‌های تابعه این حوزه مقاومت مسیر پایگاه تا پارک را پیاده‌روی کردند و در محدوده پارک به شکل گروهی به انجام حرکات نرمشی پرداختند.

محمدی فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه اراک در حاشیه این برنامه فرهنگی ورزشی به خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اهداف این اردو گفت:هدف ما از برگزاری این اردوی فرهنگی ورزشی ترغیب و تشویق جوانان برای حضور در این قبیل برنامه‌ها و حضور پر رنگ‌تر در حلقات صالحین است.

وی افزود: براساس تصمیم اعضای شورای پایگاه مقرر شد که در برنامه‌های هفتگی این پایگاه مقاومت سه جلسه از کلاس‌ها و نشست‌ها در چنین فضاهای تفریحی برگزار شود که امروز اولین جلسه این برنامه‌ها مزین به نام شهید آتشنشان استان شهید «رضا نظری» برگزار شد.

فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: برگزاری برنامه‌ها در چنین فضای ضمن جذب حداکثری موجب ارتقای روحیه نشاط در بین جوانان و نوجوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

در پایان این اردوی فرهنگی ورزشی پس از برگزاری نشست حلقات صالحین در فضای تفریحی پارک، بسیجیان حاضر در برنامه با ضحور در مسجد امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی از جمله تنیس روی میز کردند.

در پایان مهدی زارعی، اصغر ایرانمنش، عباس بهرانصیری و امیر اسناوندی به ترتیب در رشته‌های ورزشی دوسرعت، تنیس روی میز و فوتبال دستی مقام‌های برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات