هر هفته با یک هیات ورزشی استان مرکزی؛

ساماندهی 4000 ورزشکار در هیات انجمن‌های ورزشی استان مرکزی

هیات انجمن های ورزشی استان مرکزی از سال 1389 بعد از انتخابات مجمع هیات که با حضور رئیس فدراسیون با رای اعضای مجمع محمد مرادی به عنوان رئیس این هیات معرفی و از آن سال کار خود را آغاز نمود.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۴۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ هیات انجمن های ورزشی استان مرکزی از سال 1389 بعد از انتخابات فدراسیون و تشکیل آن کار خود را از همان سال آغاز کرد و محمد مرادی از ابتدا به عنوان سرپرست و بعد از انتخابات مجمع هیات که با حضور رئیس فدراسیون با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس این هیات معرفی گردید.
 
هیات انجمن های ورزشی استان مرکزی حدود 300 داور و مربی که دوره های رسمی توسط انجمن های فدراسیون برگزار شده را با موفقیت پشت سر گذاشته و با مدرک معتبر در استان فعالیت می کنند و چهار هزار ورزشکار در رشته های مرتبط در هیات استان ساماندهی شده است.
 
از سال آغاز و روز های ابتدای فعالیت هیات در استان یکی از برنامه های مهم راه اندازی بخش بانوان در کمیته ها و رشته های تحت پوشش بوده است  و چندین سال است که در بیشتر رشته ها عناوین بسیار خوبی در سطح کشور و بین المللی کسب نموده است.
 
کمیته ها و رشته های زیر مجموعه هیات انجمن های ورزشی می توان به ورزشهای هوایی، فلوبال ، ورزش های الکترونیکی  ، کریکت ، جت اسکی ، دراگون بوت ، راگبی ، اسکی روی آب  ، جهت یابی ، طناب کشی ، سپک تاکرا ، دارت ، بیس بال ، فوتبال رومیزی اشاره نمود؛ در رشته سپک تاکرا ورزشکاران و مربیانی از استان مرکزی به عضویت تیم ملی در آمدند و در مسابقات کشوری و بین المللی قهرمان شدند.در طناب کشی و در بخش آقایان و بانوان عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرده اند.  در کمیته دارت نیز در چندین سال به عنوان بهترین کمیته در کنار استان های دیگر قرار دارد . در رشته تازه تاسیس و نوپا بیس بال مربیان و بازیکنان به عنوان مربی و ورزشکار در تیم ملی فعالیت میکنند.در کمیته فوتبال رومیزی با داشتن 3تیم در لیگ های کشور و به عنوان کمیته برتر در سطح کشور از بهترین رشته و کمیته های زیر مجموعه هیات انجمن های ورزشی می باشد.
 
هیات انجمن های ورزشی در تمامی شهرستان های استان مرکزی فعال می باشد و این هیات بر اساس آئین نامه ها و دستور العمل های فدراسیون در تمامی رده های سنی فعالیت دارد.
 
این هیات در رشته های دارت ،سپک تاکراو فوتبال روی میز در لیگ برتر و در قالب یک تیم فعالیت می کنند که همه ساله در مسابقات کشوری و لیگ های برتر شاهد حضور ورزشکاران این رشته ها با نام استان مرکزی می باشد.
 
توسعه هرچه بیشتر رشته های تحت پوشش انجمن های ورزشی استان ،میزبانی مسابقات مختلف کشوری ، توجه ویژه به بخش بانوان ،توجه به آموزش و استعداد یابی مربیان ،داوران و ورزشکاران ، حضور رشته های انجمن ورزشی در مسابقات کشوری و بین المللی از مهمترین برنامه های سال 1396 هیات انجمن های ورزشی استان مرکزی می باشد.
 
مهمترین چالش پیش روی هیات انجمن های ورزشی استان مرکزی مسائل مالی است که با رفع این مشکل شاهد گشایش و پیشرفت هرچه بهتر این هیات در کشور و مسابقات آسیایی و جهانی با نام استان مرکزی خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات