خبرگزاری بسیج: یک زوج جوان همزمان با اعیاد شعبانیه، آغاز زندگی مشترک خود را در فیروزه کویر، خانه ای در بهشت، آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولان کهریزک جشن گرفتند.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۳۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فاطمه و مهدی زوج مهربان و نیکوکار شهرمان در ایام خجسته اعیاد شعبانیه و در شبی فرخنده و مبارک پیوند آسمانی و جاودانه خود را در جمع خانواده بزرگ کهریزک با دعای خیر پدران و مادران خانه بهشت گره زدند.

قلب پاک ساکنان آسایشگاه از شادی و شعف به شوق پیوند این زوج مهربان و نوعدوست آهنگ عشق و مهربانی و آوای مهر می نواخت و دعاهای خیر سالمندان و معلولان  برکت زندگانی جاودانه را بدرقه راه آنها می کرد.

در مراسم جشن این دو جوان محجوب، علاوه بر هنرمندان افتخاری آسایشگاه، جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون نیز حضوری صمیمی داشتند، حمید استیلی قهرمانان ملی و فوتبالیست نه چندان دور کشورمان همراه سایر نیک اندیشان گرمابخش محفل شاد مددجویان کهریزک شد.

 خانواده های مروی و طالبیان که فرزندان دلبندشان زیبا ترین روز زندگی خود را در کهریزک سپری می کردند، علاوه بر قبول کلیه هزینه های برگزاری مراسم، تمامی ساکنین این خانواده بزرگ را میهمان سفره اطعام سخاوتمندانه خود قرار دادند.

 فاطمه و مهدی زوج خوشبخت و مهربان شهرمان با بدرقه اهالی خوب کهریزک راهی خانه بخت شدند تا زندگی خویش را با خاطری خوش آغاز کنند . آنان و اقوام و خویشاوندانشان همواره به خاطر خواهند سپرد که می توان به همین آسانی شادی بخش محفلی گشت که چشم انتظاران بی شماری دارد. محفلی که تنها به لطف خداوند متعال و به مددنگاه سبز خیرین و نیک اندیشان قادر به زندگی بخشی به خانواده پر جمعیت خویش است.

 

ارسال نظرات