خطیب نماز جمعه اشکذر با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تبلیغات خود باید اصول اخلاقی را مدنظر قرار داشته و از تخریب طرف مقابل خودداری کنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۱۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، خطیب نماز جمعه اشکذر با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تبلیغات خود باید اصول اخلاقی را مدنظر قرار داشته و از تخریب طرف مقابل خودداری کنند، گفت: سخن گفتن در مورد فردی با قصد اینکه بخواهیم او را از چشم مردم بیندازیم و او را بی‌شخصیت کنیم باعث می‌شود تا خداوند او را از تحت ولایت خود بیرون و تحت ولایت شیطان قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام طالبیان با بیان اینکه انتخاب اصلح یک اصل عقلایی به شمار می‌رود افزود: کسی که صلاحیتش مورد تایید قرارگرفته و خود را نسبت به دیگری برای خدمت به نظام اسلامی و مردم اصلح می‌داند ولی بداند که بهتر از او برای این امر وجود داشته ولی برخلاف آن باز هم خود را شایسته‌تر بداند قطعا از اهل ایمان نخواهد بود.

امام‌جمعه اشکذر به معیارهای که می‌تواند ما را در شناخت اصلح کمک نماید اشاره و خاطرنشان کرد: اینکه طرفداران و حامیان فرد موردنظر چه کسانی هستند، سوابق اجرایی که فرد درگذشته داشته و میزان موفقیت او، میزان اعتمادبه‌نفس و خودباوری که دارد و هم‌چنین اتکا و توکل بر خدا داشتن در تصمیمات ازجمله معیارهایی هستند که می‌تواند ما را در انتخاب اصلح یاری نماید.

وی اظهار داشت: کسی که موردحمایت دشمنان نظام انقلاب اسلامی باشد و موضع انفعالی در مقابل دشمن بگیرد و یا با دشمن کنار بیاید در مقابل کسی که موضع باصلابت، با قدرت و باروحیه در مقابل کفر و نفاق دشمنان دارد نمی‌تواند به‌عنوان یک نامزد مورد اعتماد باشد.

خطیب نماز جمعه اشکذر عنوان کرد: برخی از نامزدها باید توجه داشته باشند که اگر خودشان از دشمنان می‌ترسند نباید ملت ایران را در نظام جهانی و در مقابل دشمنان ترسو جلوه دهند.

ارسال نظرات