مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند خبر داد
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند گفت: با توجه به استقبال مربیان عقیدتی و سیاسی حدود 30 نفر از مربیان در شهرستان با سپاه همکاری لازم را دارند و برنامه های عقیدتی بیشتر حول محور امر به معروف و نهی از منکر می چرخد تا این فریضه در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۱۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
حبیب الله باشنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، در خصوص علت نامگذاری هفته معلم با عنوان هفته عقیدتی در سپاه گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل ماهیتی فرهنگی وعقیدتی داشته و پیوند مستحکمی با نهادها وشخصیت های فرهنگی دینی داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهید مطهری به عنوان یک متفکر اسلام شناس و تئوری پرداز انقلاب اسلامی به شمار می‌آید و سپاه پاسداران همواره خوراک معنوی خود را از روحانیت آگاه و بصیر و علما و دانشمندان این مسیر دریافت کرده است، بنابراین سالروز شهادت این شهید متفکر به عنوان هفته عقیدتی در سپاه نامگذاری شده است .

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نهاوند درخصوص برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته گفت: با توجه به ظرفیت ناحیه و حوزه های مقاومت در سطح بسیار بالایی برنامه ها را اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از اهم این برنامه‌ها می توان به دیدار با امام جمعه شهرستان نهاوند همراه کلیه کارکنان و سربازان، نشست حکمت مطهر با حضور کارکنان سپاه ناحیه و با سخنرانی مسئول نمایندگیولی فقیه و امام جمعه شهرستان اشاره کرد.

باشنا در ادامه سخنانش تجلیل و قدردانی از مربیان وهادیان بسیج و سپاه و برنامه های فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای مربی عقیدتی و سیاسی و... را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته برشمرد.

وی اضافه کرد : با توجه به استقبال مربیان عقیدتی و سیاسی حدود 30 نفر از مربیان در شهرستان با سپاه همکاری لازم را دارند و برنامه های عقیدتی بیشتر حول محور امر به معروف و نهی از منکر می چرخد تا این فریضه در جامعه نهادینه شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات