اکنون شرکت هواپیمایی آتا تمایل برای برقراری پروازهای کیش – زنجان را دارد که با نهایی شدن قراردادها، این پرواز نیز برقرار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۹۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر فرودگاه زنجان از برقراری پروازهای مشهد- زنجان- مشهد با هواپیمای شرکت آتا خبر داد و گفت: مدت‌ها قبل پروازهای مشهد – زنجان را شرکت هواپیمایی ماهان برقرار می‌کرد اما به دلیل افزایش بهای ناگهانی از ادامه همکاری با آن در فرودگاه زنجان منصرف شدیم سپس شرکت هواپیمایی ایرتور پروازهای این مسیر را برقرار کرد اما به تدریج این ایرلاین هم بهای بلیت خود را افزایش داد که موجب نارضایتی مسافران شد، بنابراین این شرکت هواپیمایی هم از ادامه همکاری در این فرودگاه بازماند.

محمد قاسمی افزود: با توجه به اینکه اهالی این استان تقاضای فراوانی برای سفر به مشهد مقدس دارند، با همکاری چارترکننده‌ای جدید مقرر شد شرکت هواپیمایی آتا پروازهای مشهد – زنجان – مشهد را برقرار کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: این پروازها با هواپیمای MD و در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود. نخستین پرواز هواپیمای آتا روز گذشته با ۱۷۳۳ مسافر صورت گرفت.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: در نظر داریم این پروازها را با هواپیمایی کوچکتر انجام دهیم تا تعداد این پروازها به سه روز در هفته افزایش یابد.

مدیر فرودگاه زنجان تصریح کرد: اکنون شرکت هواپیمایی آتا تمایل برای برقراری پروازهای کیش – زنجان را هم دارد که با نهایی شدن قراردادها، این پرواز نیز برقرار می‌شود.

قاسمی درباره پروازهای بین‌المللی در فرودگاه زنجان بیان کرد: فرودگاه زنجان بیس پروازهای حج است که امیدواریم به زودی پروازهای این مسیر از سرگرفته شوند، بر اساس مصوبات استانی سازمان حج و زیارت نیز امسال مجوزهای راه‌اندازی پروازهای عتبات‌عالیات در این فرودگاه را صادر خواهد کرد. همچنین در نظر داریم پرواز زنجان – باکو را در این فرودگاه برقرار کنیم زیرا بسیاری از زنجانی‌ها از فرودگاه‌های استان‌های همجوار و فرودگاه امام خمینی(ره) برای سفر به باکو استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات