فرمانده سپاه تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات لازم برای برقرای امنیت در این شهر در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر خبر داد و گفت: امید است امسال نیز شاهد حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۸۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،   سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران در خصوص برقراری امنیت انتخابات اظهار داشت: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای برقراری امنیت در شهر تهران در روزهای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات انجام شده است و امید است طبق این هماهنگی‌ها انتخاباتی امن و سالم را شاهد باشیم.
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که این انتخابات نیز همچون انتخابات‌های گذشته پر شکوه و با حضور حماسی مردم برگزار شود و سپاه تهران بزرگ در راستای برگزاری امن و با شکوه انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ تلاش خواهد کرد تا برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی و مردم ایران افزوده شود.
سردار کاظمینی همچنین به برگزاری جشن خودکفایی بنزین به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه در آینده نزدیک اشاره کرد و بیان داشت: این قرارگاه پس از دفاع مقدس، امکانات خود را در راه آبادانی و سازندگی کشور به کار گرفته است که در روزهای آینده شاهد برگزاری جشن خودکفایی بنزین خواهیم بود و امید است در آینده با تلاش‌های این قرارگاه بتوانیم بنزین را صادر هم بکنیم. این اقدام قرارگاه نیز برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم ایران اسلامی می‌افزاید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات