پیام سردار جلالی به مناسبت دوم اردیبهشت ماه:
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: سپاه با حضوری عزت آفرین در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و با درخشش پرشکوه و قدرتمندانه سبب تغییر هندسه قدرت در جهان سلطه شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۶۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
 به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمانده و آحاد پرسنل این نیرو تبریک گفت.  
متن پیام به شرح زیر است:
سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلام علیکم با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام، دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان مبارک حکیمانه معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره) نهادی که با نقش آفرینی بی بدیل، پر صلابت و مثال زدنی در صحنه های داخلی و بین المللی دفاع مومنانه و همه جانبه از آرمان ها و دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در دوران پرحماسه دفاع مقدس که عزت،امنیت پایدار و اقتدار ملی را به ارمغان آورده و با تقدیم بهترین فرزندان این امت، سرداران شهید بروجردی، همت، زین الدین، باکری، کاظمی و طهرانی مقدم به عنوان الگوهای عملی و ماندگار برای نسل های به نمایش گذاشته و اینک نیز در ادامه با حضوری عزت آفرین در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و با درخشش پرشکوه و قدرتمندانه؛ سبب تغییر هندسه قدرت در جهان سلطه گردیده،  این روز مبارک را از طرف خود، مدیران و کارکنان سازمان پدافند غیر عامل کشور به فرماندهان و آحاد پاسداران جان برکف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم. امید است در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» با تکیه و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت های عظیم داخلی و بومی سازی اقلام و تجهیزات پیشرفته و مدرن با مدیریت جهادی و اقدام و عمل انقلابی، شاهد شکوفایی و پیشرفت روز افزون، استحکام دفاعی امنیتی و ارتقاء توانمندی و آمادگی های همه جانبه، توسعه بسیج مردمی، عمق بخشی انقلاب اسلامی در سطح بین المللی و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت باشیم. دوام توفیقات همگان را در پیش برد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) از خداوند قادر متعال مسئلت داریم. رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی  
انتهای خبر/
ارسال نظرات