ارتش سوریه و نیروهای مقاومت همزمان با عملیات خود در ریف شمالی حماه، امروز عملیات جدیدی در ریف جنوبی این استان آغاز کردند.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۵۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  ارتش سوریه از شامگاه سه شنبه (روز گذشته) عملیات جدیدی را به سوی شهرک «حر بنفسه» واقع در ریف جنوبی استان حماة آغاز کرد.
این عملیات که همزمان با بمباران توپخانه ای و موشکی گسترده آغاز شد، برای آزادسازی این شهرک از اشغال گروههای تروریستی آغاز شده است.
وبگاه خبری «عنب» به نقل از «احمد الحموی» فعال معارض حاضر در حر بنفسه گزارش داد که نیروهای سوری عملیات خود را از محورهای روستای «دیر الفردیس» و نیروگاه برق شمال شهرک «الزاره» آغاز کردند.
الحموی میگوید که ارتش سوریه به شدت مقرهای تروریست‌ها را با موشک های هدایت شونده هدف قرار می‌دهد.
حر بنفسه دروازه شمالی منطقه «الحوله» است که از ریف حماة تا ریف حمص امتداد دارد و ارتش سوریه قصد دارد وارد این منطقه شود.
در همین راستا و در ریف شمالی حماة ، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت روز گذشته موفق شدند از سمت شرق در مجاورت شهرک صوران و از سمت جنوب (محور قمحانه) وارد شهرک «طیبه الامام» شوند.
گروهی از نیروهای سوری که از این محورها وارد این شهرک شدند، توانستند مواضع خود را در آن تثبیت کنند.
نبردهای اخیر حماة، پس از آزادسازی شهرک صوران که در بزرگراه « حماة -حلب» قرار دارد، به نقطه صفر خود بازگشته است؛ زیرا نیروهای سوری موفق شدند کنترل همه مناطقی را به دست گیرند که تروریستها از ۲۱ مارس گذشته اشغال کرده بودند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات