نماینده ولی فقیه در سپاه بانه با بیان اینکه امام حسین(ع) الگو و مقتدای همه پاسداران و آزادگان جهان است افزود: بنابراین پرهیز از طاغوت و پیروی از اسلام ناب محمدی(ص) از ویژگی های مهم پاسداران است.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۳۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی، صبح امروز در مراسم میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار که با حضور خانواده پاسداران سپاه بانه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) بزرگ پاسدار اسلام است که با ایستادگی در برابر طاغوت زمان خود با تمام توان و قدرت خود از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع کرد.


وی با بیان اینکه امام حسین(ع) الگو  و مقتدای همه پاسداران و آزادگان جهان است افزود: بنابراین پرهیز از طاغوت و پیروی از اسلام ناب محمدی(ص) از ویژگی های مهم پاسداران است.


حجت الاسلام و المسلمین اسدی؛ تصریح کرد: پاسداری پیش از آنکه یک شغل باشد یک نهاد انقلابی است که اساس آن بر اساس ایمان و عشق پایه ریزی شده است بطوریکه آنرا از یک نهاد صرف نظامی خارج کرده و نحوه کار و فعالیت او را با سایر یگان های نظامی متفاوت کرده است.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بانه یادآور شد؛ ویژگی های سپاه که ناشی از دیدگاه و آرمان های والای آن می باشد موجب شده است که همه طاغوتیان و مستکبرین جهان در مقابل این نهاد انقلابی و مقدس قرار بگیرند و این نهاد ارزشی را مورد هجمه و انتقاد قرار دهند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش همسران و خانواده پاسداران هم اشاره کرد و گفت: خانواده و زنان پاسداران نیز گاها بدلیل شرایط و موقعیت شغلی همسران خود سختی هایی را متحمل می شوند که اجر و پاداش این مصائب را خداوند در روز جزا به آنها عطا خواهد کرد.


ارسال نظرات