خبرهای داغ:
همایش تجلیل از کارگران فرهیخته و نخبگان جامعه کار استان قم با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۳۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
همایش تجلیل از کارگران فرهیخته و نخبگان جامعه کار استان قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود مرادی اظهار داشت: با عنایت به‌ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ کار در بین آحاد جامعه و در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته کارگر، همایش تجلیل از کارگران فرهیخته و نخبگان جامعه کار و تلاش استان قم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان قم گفت: این همایش با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، و مقامات عالی ملی و استانی رأس ساعت 20:30 روز دوشنبه 11 اردیبهشت در سالن مرکز همایش‌های شهرداری واقع در ساختمان مرکزی شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه در هفته کارگر برنامه‌های بسیاری از سوی خانه کارگر، تشکل‌های کارگری و اداره کل استان در نظر گرفته‌شده است، اظهار داشت: انجام تبلیغات محیطی در معابر عمومی، انعکاس برنامه‌های هفته کارگر در صداوسیما، پخش زیرنویس از این رسانه و انتشار پیام استاندار به مناسبت هفته کارگر ازجمله برنامه‌های این هفته محسوب می‌شوند.

مرادی افزود: دیدار با خانواده کارگران وزنان سرپرست خانوار نمونه، تکریم و دیدار با پنج خانواده ایثارگر کارگری از دیگر برنامه‌های هفته کارگر خواهد بود. برگزاری مهمانی لاله‌ها در بهشت معصومه و برپایی ایستگاه صلواتی و ورزش صبحگاهی کارگران در ورزشگاه حیدریان ازجمله برنامه‌های هفته کارگر بود که در این هفته برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها