خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شفاف‌سازی در مناظره همراه سعه صدر و تأمل نتیجه بهتری به همراه دارد، شفاف‌سازی باید با حفظ حرمت و مسائل شرعی باشد البته در مناظره اول تا حدودی رعایت شده بود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
شفاف‌سازی در مناظره همراه با سعه صدر و تأمل نتیجه بهتری دارد
عبدالله حاجی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به مناظرات شب گذشته نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم برای انتخابات باید شناخت بیشتری کسب کنند و کاندیداها می‌توانستند با ادب، نزاکت و سنجیدگی بیشتری این هدف را تأمین کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر زمان جلسه مناظره به گزارش وضع موجود صرف شد و به کارها و برنامه آینده پرداخته نشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به نسبت هایی که به برخی افراد در مناظره نسبت داده شد گفت: اگر حق و حقوقی نسبت به این افراد ضایع شده باشد می‌توانند درخواست کنند و بگیرند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی در مناظره همراه سعه صدر و تأمل نتیجه بهتری به همراه دارد، شفاف‌سازی باید با حفظ حرمت و مسائل شرعی باشد البته در این مناظره تا حدودی رعایت شده بود.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل در دولت از نظر مبنایی و اعتقادی است گفت: اگر به مبانی لازم که در بیانات رهبری بیان شده بود عمل می‌کردند اکنون این مشکلات وجود نداشت، نخستین مشکل در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی این است که اعتقادی در این زمینه وجود ندارد بنابراین در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهند.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد دولت در زمینه تکیه به توان داخلی در صحنه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موفق نیست.

ارسال نظرات