خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در دیداری کارکنان سپاه این شهرستان با وی داشتند، گفت: آثار شهید مرتضی مطهری که بدون استثنا قابل استفاده است باید در بین جوانان ترویج داده شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۲۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی در سپاه افزود: شهید مطهری همان گونه که در حیاتش موجب خیر و برکت بود در حال حاضر نیز با آثارش موجب خیر و برکت است.

حجت الاسلام پورمحمدی در ادامه سخنان خود در خصوص روز پاسدار و اهمیت سپاه اظهار داشت: حقیقتا سپاه پاسداران برای انقلاب همان نقشی را ایفا کرده است که امام حسین(ع) برای اسلام کرد.

وی افزود: بر حسب نیاز سازمان و نهادهای زیادی در اوایل انقلاب به وجود آمد و برخی ها تاکنون نیز ادامه پیدا کرده اند ولی در بین این نهادها سپاه مهم ترین نهادی است که از طرف حضرت امام تاسیس شد.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: شجره طیبه سپاه که انسان های بزرگ در به ثمر رسیدن آن تلاش کرده اند در حال حاضر یک نیروی قدرتمند سازماندهی شده و آماده به کار است.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: در کنار کارهای نظامی و فرهنگی وجود یک تعبد الهی در بین نیروهای سپاه وجه تمایز سپاه پاسداران با دیگر نیروهای مسلح دنیاست.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی امتحان خود را پس داد و در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرد.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه با سلاح های موجود آن زمان نمی شد در مقابل دشمن بعثی ایستاد اظهار داشت: روحیه شهادت طلبی که در بین نیروهای سپاه وجود داشت موجب شد دشمنان نتوانند حتی یک وجب از کشور را اشغال کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز مدافعان حرم رسالت اصلی سپاه پاسداران را به خوبی ایفا کرده اند و با نثار خونشان در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی اجازه تعرض به کشور را نمی دهند.

امام جمعه مراغه افزود: روحیه مقاومت و ایستادگی که در نیروهای حزب الله لبنان و حماس و سایر نیروهای مقاومت در منطقه ایجاد کرده اند توسط نیروهای سپاه به آنها اموزش داده شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها