خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

شهدا استکبارستیز بودند/ استراتژی دشمن مقابله با نظام است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در در یادواره شهدای جامعه کارگری، حوزه شهید حامد جوانی سپاه بستان آباد همزمان با هفته کار و کارگری در جمع کارمندان شرکت داروسازی زهراوی استان گفت: شهدا استکبارستیزی را ترسیم کردند.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۱۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسگر کریمیان با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت، افزود: شهدا با تقدیم جانشان که اصلی ترین سرمایه خود، امنیت و عزت و اقتدار به ارمغان اوردند.

وی ادامه داد: امروز دشمن با جنگ نرم که بسیار آرام و خزنده و بی صداست وارد رویارویی با ما شده که باید بدون تکیه بر دیگران و با داشتن اعتماد به نفس در برابر آن عمل کنیم.

کریمیان اضافه کرد: نباید اجازه بدهیم آرمان های انقلاب در حد شعار بماند چراکه انقلاب اسلامی در فراسوی مرزها نفوذ کرده و در جهان روحیه استکبار ستیزی و مقابله با یزیدیان زمان نشات گرفته از خون شهدا است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: دشمن استراتژی فروپاشی جمهوری اسلامی ایران را از طریق انتخابات آغاز کرده است بنابراین باید کسی را انتخاب کنیم که از انتخاب ما دشمن شاد نشود.

وی یادآور شد:پیشنهاد نظریه پردازهای استکبار برای به زمین زدن جمهوری اسلامی تشدید تحریم های اقتصادی و نفوذ در مذاکرات و دیپلماسی بود که در جریان مذاکرات شیطان بزرگ امریکا مسیر اصلی را عملیات نفوذ حاکمیتی و فرهنگی اجتماعی و امنیتی می داند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها