خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

دفاع از ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی رسالت اصلی سپاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: رسالت اصلی سپاه دفاع از ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که در حریم ولایت همواره باید گام بردارد و اگر از این مسیر ذره ای خارج شود دیگر پاسدار نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۰۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
دفاع از ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی رسالت اصلی سپاه
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی امروز در دیدار جمعی از پاسداران سپاه انصار الحسین(ع) با امام جمعه شهر همدان ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه اظهار داشت: روز پاسدار را به همه پاسداران تبریک عرض می‌کنم این شجره طیبه ای که به معنای واقعی شجره طیبه است.

وی گفت: امام خمینی(ره) با معماری که انجام دادند و با تأسیس سپاه، انقلاب بیمه کردند چراکه رسالت اصلی سپاه دفاع از ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که در حریم ولایت همواره باید گام بردارد و اگر از این مسیر ذره ای خارج شود دیگر پاسدار نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که این روز به روز معلم نامگذاری شده قرار داریم و به همین مناسبت این هفته در سپاه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامیده شده است.

وی ابراز داشت: به طور قطع اگر سپاه بخواهد در این حریم ثابت قدم باشد و همواره در حریم ولایت گام بردارد نیازمند دیدار علما و بزرگان است که در خدمت آنها قرار بگیرند و از نصایح آنها استفاده کنند.

گنجعلی درخصوص گزارش عملکرد حوزه عقیدتی سیاسی بیان کرد: در سال 95 دوره های امر به معروف و نهی از منکر در حدود 10 دوره برای پایوران در همدان برگزار شد که بیش از 900 نفر در این دوره ها شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های عقیدتی ادامه داد: در دوره عقیدتی مشهد 120 خانواده اعزام شد و 120 خانواده نیز به دوره آموزشی در شمال و 160 نفر نیز به صورت مجردی به قم و مشهد اعزام شدند و در دوره ها شرکت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه گفت: 22 خانواده در سال گذشته به مرکز امامت مشهد اعزام شدند که در دوره‌ها شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در رده سربازان نیز حدود 850 نفر از سربازان در دوره های تربیت و تعالی که به صورت یک هفته ای برگزار شد شرکت کردند.

گنجعلی گفت: در دوره آموزشیاری قرآن برای پایوران و سربازان 100 نفر شرکت کردند که برای مربیگری در امور قرآنی تربیت شدند و به عنوان آموزشیار قرآن آموزش دیدند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به برگزاری کارگاه همسرگزینی برای 120 نفر از پایوران در سپاه انصار الحسین(ع) یادآور شد: در این کارگاه از سخنرانانی همچون سردار ابوحمزه و کارشناسان مطرح دعوت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات