نماینده مردم نهاوند در گفت‎وگو با «بسیج»:
بهرام‎نیا گفت: باید گفتمان و عملکرد فرد و همین‎طور اطرافیان او را با گفتمان رهبری و نظام و مردم مقایسه کنیم و ببینیم که چقدر به گفتمان رهبری نزدیک است و تا چه میزان از ولایت فقیه اطاعت‎پذیری دارد.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۰۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
حسن بهرام‎نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای پیرامون انتخاب گزینه اصلح برای تصدی مقام اجرایی کشور عنوان کرد: فردی اصلح است که به اقتصاد کشور نگاه درونی داشته باشد نه نگاه بیرونی و اگر با این نگاه به درون ورود پیدا کند می‎تواند مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.

بهرام‎نیا در ادامه تاکید کرد: اصلح کسی است که از  کارآیی و کارآمدی برخوردار باشد و تعهد به وعده‎های داده شده و عملیاتی کردن این وعده‎ها داشته باشد و وعده‎ها و شعارهایی دهد که امکان عملیاتی شدن دارد.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‎ترین شاخصه‎ها برای شناخت فرد اصلح برای تصدی ریاست جمهوری این است که گفتمان و عملکرد فرد و همین‎طور اطرافیان او را با گفتمان رهبری و نظام و مردم مقایسه کنیم و ببینیم که چقدر به گفتمان رهبری نزدیک است و تا چه میزان از ولایت فقیه اطاعت‎پذیری دارد.

نماینده مردم نهاوند در خاتمه بیان داشت: یکی دیگر از شاخصه‎های مهم فرد اصلح برای تصدی ریاست جمهوری این است که یک برنامه کامل برای مشکلات فعلی اقتصادی کشور و تعاملی عمیق به مردم و قوای دیگر برای رسیدن به یک اقتصاد شکوفا و توانمند و پویا وایجاد یک ثبات اقتصادی در کشور داشته باشد.
ارسال نظرات