خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: قشر کارگر و قشر مستضعف جامعه علارقم نداشتن بسیاری از مسائل مادی در مقابل بسیاری از ظلم ها و ستم ها ایستاده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۷۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی در مصاحبه با خبرنگار بسیج با بیان اینکه در سال جاری اولین کنگره شهدای کارگری را پیش رو داریم، اظهار کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی ما انقلاب ارزش هاست، وقتی ارزش های دینی را نگاه می کنیم برابری همه انسانها را در مقابل قانون یکی می بینیم.

وی افزود: قشر بسیار زحمتکشی که معمولا زحمت بسیاری از کارهای جامعه برعهده آنهاست قشر کارگری است که با حداقل های معیشت های زندگی رو به رو هستند لذا با برگزاری کنگره شهدای قشر کارگری، توجه خاصی نسبت به این قشر زحمتکش خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بیان داشت: برگزاری کنگره شهدای کارگری مطلبی را به همگان روشن می کند و آن اینکه بعضی ها علارقم اینکه در زندگی شخصی خودشان با حداقل ها و مشکلات اقتصادی فراوان رو به رو هستند ولی به خاطر دین، ایثار، گذشت و جان باختن هرگز معارف دین را فراموش نمی کنند.

حجت الاسلام رعایتی افزود: تا به امروز ثابت شده است که قشر کارگر و قشر مستضعف جامعه در مقابل بسیاری از ظلم ها و ستم ها ایستاده است و علارقم نداشتن بسیاری از مسائل مادی مسائل دینی و معنوی و سعادت اخروی خودشان را فراموش نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای کارگری هم یادی از همه شهدا خاصه شهدای این قشر و هم تجلیلی از همه کارگران عزیز و زحمتکش کشور مان و بسیجیان عزیزمان خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها