خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: نیروهای پاسدار وفادار به اسلام و مملکت، تابع ولایت فقیه و امام زمان خویش بوده که تفکر ناب پاسداری با پیروی از مکتب عاشورا در آن نهادینه شده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۶۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته  شهر قزوین اظهار کرد: سوم شعبان روز پاسدار نام گذاری شده  و طبق اصل 150 قانون اساسی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی  وظیفه دفاع از دستاورد ها و منافع انقلاب اسلامی  را به عهده دارد و سپاه پاسداران برای ادامه مسیر در آمادگی کامل نظامی  به سر می برد.

وی ادامه داد: آرم سپاه واعدو لهم مستطعتم من قوه است و امروز  توانسته  از نظر نظامی به یک سطحی رسیده است که  دشمنان جرات تعرض به انقلاب را ندارند و در داخل و خارج به اقتدار این نیروی ارزشی  اذعان داشته  و ارزه بر اندام دشمنان می اندازد.

 معبودی تبیین کرد: برای رویایی احتمالی با هر تهدیدی این ساز و برگ هر وروز تقویت می شود و با نیروی سلاح و ایمان همیشه در صحنه حضور دارد. و با الهام از اندیشه و تفکرات شهید مطهری توانسته  از نظر معنوی فکری و نظامی هم زمان رشد یافته که نتییجه آن اخلاق پاسداری تعهد، تخصص ایمان و عمل است.

وی یادآور شد: سالروز شهادت  شهید مطهری هم به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نام گذاری شده است  تا در کنار آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی  از بعد اعتقادی نیز ارتقا یابند تا با عزت و افتخار از انقلاب و دین اسلام دفاع کنند و برای ادامه مسیر انقلاب نیاز به پاسداری و روش انقلابی  دارد .

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) تبیین کرد: نیروهای پاسدار وفادار به اسلام و مملکت، تابع ولایت فقیه و امام زمان خویش  بوده  که تفکر ناب پاسداری با پیروی از  مکتب عاشورا  در آن نهادینه شده است.

معبودی تصریح کرد:  این نیروی ارزشمند برابر اندیشه های ناب امام و رهبری حرکت خواهد کرد و هرزمانی که انقلاب و ملت نیاز داشته باشند با تمام قدرت  حضور خواهد داشت  به همین دلیل در هر سرزمینی  اگر کاری به سپاه واگذار شده  با تمام قدرت و کار جهادی آن را پیش برده است.

وی افزود: پالایشگاه  خلیج فارس که چندین سال بود غربیها از انجام آن سر باز می زدند  با توانمندی سپاه  که فکر و عمل انقلابلی دارد به سرانجام رسید و امروز ایران علاوه برنیاز داخلی به صادر کننده بنزین تبدیل شده است.

این مسئول اذعان کرد: وقتی دشمن بعثی از جنوب و تروریست ها و کروهک ها در غرب به ایران تعرض کردند با ز هم سپاه در صحنه حاضر شد و در کنار سایر نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی توانست طومار شیطنت آنها را در هم بپیچد

معبودی بیان کرد: سپاه پسداران انقلاب اسلامی لحظه ای از مجاهدت باز نا یستاده و در مسیر پیروزی انقلاب  گام برداشته و با توکل به خدا همیشه امدادهای های غیبی شامل خال پاسداران شده است.

وی تصریح کرد: این نیروی ارزشی در کانون ریزگرد ها وارد می شود و صدها هکتار درخت کاری می کند تا از فرسایش خاک و نابودی محیط زیست جلوگیری کند و امنیت بی نظیر کشور امروز از برکت انقلاب و پاسداری تمام نیروهای نظامی اطلاعاتی و مردمی بوده که در سخت ترین نقاط جغرافیایی در حال خدمت می باشند.

حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی بیانات خود گفت: با روحیه جهادی توانستیم در بسیاری از علوم که  در انحصار ابر قدرتها بود به خود کفایی برسیم و هر جا با روحیه جهادی و انقلابی وارد شدیم توانستیم بر تمام مشکلات و موانع غلبه کنیم و برالی ادامه مسیر  انقلاب باید این تفکر را در جامعه جاری کرد.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها