مسؤول سازمان بسیج علمی سپاه کربلای مازندران:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه طرح حمایت از نخبگان با کیفت مناسب‌تر در سال جاری در برنامه کاری قرار دارد، گفت: میزان حمایت‌های مالی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۶۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدهادی موذن در گفت‌وگویی در ساری درباره به برنامه‌های، بسیج علمی در سال جاری اظهار کرد: طرح حمایت از نخبگان با کیفت مناسب‌تر در سال جاری در برنامه کاری ما قرار دارد و میزان حمایت‌های مالی افزایش می‌یابد.

وی از افزایش تعداد مرکز رشد در استان مازندران خبر داد و گفت: زمین این مرکز که قرار است در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی فعالیت کند را در اختیار گرفتیم و اقدامات اجرایی آن شروع شده است.

مسئوول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری سپاه کربلای مازندران در ادامه ازبرنامه‌ریزی برای افزایش تعداد پایگاه‌های علمی در استان از 22 پایگاه به 44 پایگاه علمی خبر داد و گفت: برای فعالیت خانه نخبگان مازندران به دنبال رفع مشکلات این مراکز هستیم.

وی با بیان اینکه 80 نفر از اساتید برجسته و فعالان دانشگاهی عضو این خانه هستند، افزود: تنها 10 درصد از اعضای این خانه دارای مدرک دکتری در رشته‌های کاری خویش هستند.

موذن درباره اقدامات انجام شده برای نیازسنجی در سطح استان، بیان کرد: در این حوزه انتظار است که نیازهای استان به ما اعلام تا با استفاده از ظرفیت نخبگان نسبت به ساخت اداوات و تجهیزات مورد نیاز اقدام کنیم و این توانمندی در استان وجود دارد.

وی  با اعلام اینکه توانمندی‌ها و برنامه‌های خویش را در اختیار ادارات و نهادها قرار دادیم، گفت: سازمان بسیج علمی بستر را برای رفع نیازمندی استان به تکنولوژی روز فراهم کرد به شرطی که متولیان در این حوزه اعلام نیاز داشته باشند.

مسئوول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری سپاه کربلای مازندران در پایان خاطر نشان کرد: مازندران استان مستعد  و نخبه پرور است و مردم هم برای توسعه استان پای کار هستند به شرطی که متولیان استانی از ظرفیت‌های موجود استفاده مناسبی داشته باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها