30عنوان برنامه در سطح شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۵۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: امروز در حالی 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری آن فیلسوف متفکر را گرامی می داریم که جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه‌های زلال آن شهید بزرگ نیاز مبرم دارد .

حجت الاسلام اسلام مردانی افزود: هر چه از زمان شهادت آن عزیز می گذرد، شاهد آثار و برکات معنوی و سیاسی تازه‌تری از آن عالم مجاهد و احیاگر ارزشهای انقلابی و دینی هستیم .

وی با اشاره به اثرگذاری سخنان شهید مطهری بر بیداری بدنه جامعه اظهار داشت: طنین فریادهای آن خطیب توانا در خطابه‌های حماسه حسینی که در تبیین امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اساسی قیام سید الشهداء از اعماق جانش بر می‌خواست هنوز در گوش‌های‌مان شنیده می‌شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به نامگذاری روز شهادت این عالم شهید به نام هفته عقیدتی سیاسی تصریح کرد: فلسفه و رمز نامگذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است .

مردانی با اشاره به اهم برنامه های این هفته افزود : 30 برنامه فرهنگی در سطوح شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد که شاخص ترین آنها همایش شهرستانی حکمت مطهر و برگزاری یادواره های شهدا در سطح حوزه های مقاومت بسیج خواهد بود ، برنامه هایی هم که همه ساله جز برنامه های این هفته است عبارت اند از دیدار کارکنان و جمعی از بسیجیان سپاه شهرستان با امام جمعه شهر،تجلیل از مربیان و فرهنگیان همچنین پیشکسوتان عقیدتی سیاسی و برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی ورزشی برای خانواده ها و بسیجیان از جمله برنامه های این هفته می باشد .

ارسال نظرات