رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:
با وجود بارش پراکنده باران، تردد در سایر جاده‌های اصلی و فرعی استان، با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۴۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تلاش راهداران استان برای مقابله با سیل در جاده‌های ماه‌نشان و خدابنده خبر داد و گفت: به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی مقاطع از محور فرعی برون‌قشلاق و محور روستایی خائینک در حوزه استحفاظی شهرستان ماه‌نشان، عملیات راهداری با تلاش راهداران در محورهای فوق‌الذکر در حال انجام است.

محمد امینی افزود: وقوع سیل در شهرستان خدابنده باعث مسدود شدن برخی از مسیرها شده و راهداران در حال پاکسازی محورها از گل و لای حاصل از سیل هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: با وجود بارش پراکنده باران، تردد در سایر جاده‌های اصلی و فرعی استان، با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.

این مسئول تصریح کرد: در آزادراه زنجان ـ تبریز (حد فاصل کیلومتر ٤٠ تا انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان)، محور زنجان ـ بیجار (گردنه سعیدآباد و انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان) محور نیک‌پی ـ ماه‌نشان (گردنه اندآباد) و محورهای زنجان ـ دندی و سلطانیه ـ خدابنده شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: وضعیت جوی امشب، غالباً ابری، همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران (در برخی نقاط) خواهد بود.

ارسال نظرات