خبرهای داغ:
نویسنده و راوی نمایش فصل شیدایی

رمز جذابیت فصل شیدایی این است که با زبان فطرت با آدم ها حرف می زنی و با وجودشان درک و استقبال می کنند

بوذری گفت:در این نمایش اتفاقی که افتاده با زبان فطرت با مردم در قالب هنر جذاب مطالب بیان می شود و هیچ رمزی برای جذابیت کار فصل شیدایی جز این نیست که با زبان فطرت با آدم ها حرف بزنی با وجودشان آدم ها درک و استقبال می کنند.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۲۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

رسالت بوذری در گفت و گو با روابط عمومی دوسالانه اجلاسیه شهدا شاهرود با بیان اینکه یک اتفاقی به نظم شاید اینگونه در این هجم برای اولین بار در این سالها تجربه شده است گفت: حتماً برای مخاطبی که نفس به نفس و چهره به چهره و رخ تو رخ با معارف دینی در قالب هنر آشنا و روبرو می شود جذاب است.

وی افزود: شما جماعت عظیمی در این فضا می آوری و نَفس آمدن اساساً به یک محیط بِکر و طبیعی که در نسبیت با زمین و آسمان، رهایی تعریف می شود برای مخاطب جذاب است و دائما منتظر اتفاق بیفتد.

بوذری خاطر نشان کرد: شما در این نمایش از خلقت آدم شروع و برمبنای اعتقادات ناب شیعی که برای لحظه به لحظه آن ساعات فراوان کار و فکر و بحث شده و تلاش کردیم از روایاتی انتخاب کنیم که خدشه ای به لحاظ سند و دلالت نداشته باشد و اینها برای صحنه تئاتر تصویر شود.

نویسنده و راوی نمایش فصل شیدایی بیان کرد: در این نمایش اتفاقی که افتاده با زبان فطرت با مردم در قالب هنر جذاب مطالب بیان می شود و هیچ رمزی برای جذابیت کار فصل شیدایی جز این نیست که با زبان فطرت با آدم ها حرف بزنی با وجودشان آدم ها درک و استقبال می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها