همزمان با روز جانباز انجام می شود

اهتزاز پرچم متبرک در میدان قمربنی هاشم (ع) شهرکرد

به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه، همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، پرچم متبرک در میدان قمربنی هاشم علیه السلام برافراشته می شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۱۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت حلول ماه پرفضیلت شعبان و اعیاد بزرگ این ماه؛ میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و میلاد حضرت امام سجاد علیه السلام را تبریک گفت.

سردار علی محمد اکبری، افزود: با عنایت به اینکه روز چهارم شعبان،‌ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز نامیده شده است،‌سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برای ارج نهادن به این مناسبت مبارک و تجلیل از مقام اسوه های صبر و استقامت، در نظر دارد پرچم متبرک کربلای معلی را در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد با حضور پاسداران حریم ولایت و اقشار مختلف مردم مؤمن،‌انقلابی و حزب اللهی به اهتزاز درآورد.

وی،‌ادامه داد:‌این مراسم با حضور مسئولین، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، یگان های منتخب سپاه و بسیج و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ، روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه 96 رأس ساعت 7:30 صبح در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد برگزار خواهد شد.

گفتنی است: سالهای گذشته نیز پرچم متبرک کربلا در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد همزمان با روز پاسدار برافراشته می شد.

ارسال نظرات