خبرهای داغ:

«رهبری تروریسم در اورپا» به کتابفروشی‌ها رسید

سیدهادی خسروشاهی در تازه‌ترین اثرش به مسئله تروریسم در اروپا پرداخته است.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۹۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «رهبری تروریسم در اورپا؛ چگونه رهبر کامیکازها شدم؟ و کشف توطئه ترور» نوشته سید هادی خسروشاهی از سوی انتشارات کلبه شروق قم منتشر شد.

سید هادی خسروشاهی در ایام سفارت جمهوری اسلامی در واتیکان و گسترش فعالیت­‌های فرهنگی در اروپا، به ویژه انگلستان و ایتالیا، و نشر چهار مجله هفتگی و ماهانه به زبان­‌های: عربی، انگلیسی، ایتالیایی و چاپ ده­‌ها نشریه و کتاب به زبان‌های: فارسی، عربی، فرانسه، انگلیسی و ایتالیایی ـ و توزیع وسیع آن­ها در اروپا ـ و ایجاد روابط برادرانه با رهبری حرکت­‌ها و مراکز فرهنگی اسلامی در غرب و ـ موجب نگرانی امپریالیسم در کلیت خود گردید. واکنش خیلی آشکار ـ و البته رذیلانه ـ بود: اتهام رهبری تروریسم و «کامیکاز»های مسلمان در اروپا با محوریت لندن و رم، به عنوان مرکز فعالیت‌های تروریستی! ایران اسلامی.

ساندی ­تایمز معروف‌ترین و پُرتیراژترین روزنامه چاپ لندن در مقاله‌ای به قلم امیر طاهری، مأمور رسمی سازمان سیا و سردبیر اسبق روزنامه «کیهان انترناشنال» در تهران، این اتهام را با تیتری درشت و عکسی بزرگ، در صفحه ویژه خود منتشر ساخت و به دنبال آن، همه روزنامه‌ها و مجله‌های اروپایی، به بازتاب وسیع آن پرداختند. این کتاب حقیقت این مسأله را با استناد به مطبوعات انگلیس و ایتالیا، بررسی نموده و چگونگی توطئه­‌های کثیف امپریالیسم، در مقابله و دشمنی با نظام اسلامی در ایران را ـ با اسناد و مدارک ـ افشا می‌کند و روشن می‌سازد.

کتاب «رهبری تروریسم در اورپا» در پنج بخش و چهار پیوست تنظیم و تدوین شده است: 1. درنگی در ریشه­‌های تروریسم رسانه­‌ای و توطئه‌های امپریالیسم خبری، 2. مقاله امیر طاهری در روزنامه «ساندی­تایمز لندن» هشتم ژانویه 1948 میلادی، 3. بازتاب جلسه فوق ­العاده شورای عالی امنیت ملی با حضور نخست­ وزیر و وزیر کشور ایتالیا در مطبوعات، 4. تکذیب مطالب «ساندی ­تایمز»؛ شکایت علیه مطبوعات منعکس کننده مقاله ساندی ­تایمز ـ آراء دادگاه؛ محکومیت ساندی ­تایمز ـ غذرخواهی رسمی ساندی ­تایمز، 5. کشف توطئه ترور سید هادی خسروشاهی؛ سفیر ایران در واتیکان.

«امپریالیسم ­های آمریکا؛ تکرار اتهامات محافل اروپا»، «مصاحبه با روزنامه بلشویک ارگان حزب مارکسیست ـ لنینست ایتالیا»، «سه نامه به سردبیر روزنامه یونیتا؛ ارگان حزب کمونیست ایتالیا» و «پیامی به سومین کنگره حزب چپ ایتالیا» عناوین چهار پیوست این کتاب هستند.

استاد خسروشاهی در بخشی از مقدمه این کتاب می­ نویسد: «هدف از نشر این کتاب این است که در قبال هجمه تبلیغاتی امپریالیسم خبری، اگر سکوت اختیار شود مقابله به مثل نگردد، اکاذیب و اباطیل منتشر شده، بعدها به عنوان اسناد! مورد سوءاستفاده تاریخ­ نویسان اجاره­‌ای ایرانی و بیگانه، قرار خواهد گرفت و حقیقت مطلب بر آیندگان روشن نخواهد شد. هجمه تبلیغاتی، هیچ فرقی با هجمه فرهنگی، نظامی و اقتصادی ندارد. باید در برابر آن موضع گرفت و با قدرت تمام به آن پاسخ داد. اگر برای جلوگیری از حملات نظامی احتمالی دشمن، «موشک» یکی از ضروریات اولیه است و شامل آیه شریفه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوه» می‌گردد، نشر حقایق و منتشر ساختن اسناد حقیقی و واقعی به حکم «وجوب تبیین» در اخبار عناصر «فاسق» نیز ضروری و یک اقدام بازدارنده است.»

وی در ادامه می ­نویسد: بی­‌تردید اگر اتهام فقط جنبه شخصی و فردی داشت، شاید می ­شد از باب «اعراض از جاهلین» از آن عبور کرد، ولی اتهام به فردی که به عنوان نماینده امام خمینی و سفیر جمهوری اسلامی مشغول انجام وظیفه است، مسأله‌ای نیست که قابل اغماض و چشم ­پوشی باشد. موضوع این هجمه‌ها، هدف قرار دادن «اصل نظام اسلامی» است و هر از چندگاه در مطبوعات خارجی وابسته به امپریالیسم غرب، به نظام جمهوری اسلامی و مسئولان رده­ بالای نظام هم اتهاماتی می­ زنند و هنوز نشر این قبیل اکاذیب در سطح جهانی و این بار توسط عمّال رسمی و غیررسمی اوباشی چون بنی ­سعود و واماندگان سیاسی ایرانی ­نما ادامه دارد. جالب این است که نویسنده اصلی مقاله (اتهام­ زننده) در روزنامه «ساندی ­تایمز» لندن، امیر طاهری، سردبیر کیهان انگلیسی در زمان رژیم سابق (پهلوی) و مأمور ساواک و یکی از چند عضو رسمی مطبوعاتی ­های ایرانی سازمان سیا بود. امیر طاهری پس از پیگیری قانونی استاد خسروشاهی، در دادگاه عالی لندن محکوم شد و در روزنامه «ساندی تایمز» وابسته به «مُرداک» صهیونیست معروف، اخراج گردید. البته مدیر روزنامه هم طبق رأی و دستور دادگاه، تمامی هزینه‌های وکیل، دادگاه و خسارت وارده مربوطه را پرداخت نمود!

کتاب «رهبری تروریسم در اورپا» جهت آشنایی همه مخاطبان خصوصاً جوانان و نسل­‌های جدید با توطئه‌­های تبلیغاتی غرب و تحلیل توطئه­ های دشمنان در خصوص نظام جمهوری اسلامی و دیگر اسلام­گرایان متعهد جهان ضروری است. از نکات جالب کتاب اسناد و تصویر مربوطه به این ماجراها خصوصاً تصاویر روزنامه‌­ها و نشریات اروپایی است که حدود 120 صفحه از کتاب را شامل می ‌شود.

کتاب «رهبری تروریسم در اروپا» در 376 صفحه تیراژ 1000 نسخه و قیمت 16 هزار تومان در زمستان 1395 منتشر شده است. مخاطبان و علاقمندان برای تهیه این کتاب می­ توانند با انتشارات کلبه شروق قم (02537838144) تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها