خبرهای داغ:
از سوی مسئول عقیدتی وسیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج:

برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)تشریح شد

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج از برگزاریبیش از 20 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۸۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

علی میرزا خدابنده لو، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برنامه های مختلفی توسط سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج برگزار می گردد.

وی گفت: هفته عقیدتی سیاسی  سبب می شود تا فضای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در حال و هوای زنده کردن اندیشه های دینی و تربیتی استاد شهید مطهری و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان قرار گیرد.

وی گفت: سپاه و بسیج با مجهز شدن به بنیه اعتقادی قوی، می تواند در مقابل ایجاد شبهاتی که دوستان غافل و یا دشمنان دانا مطرح می کند بتواند پاسخگو باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج اذعان کرد: مهمترین بحثی که در هفته عقیدتی سیاسی مطرح است، بحث آموزش های عقیدتی و سیاسی در سپاه می باشد.

وی گفت: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی و دستاورد های انقلاب اسلامی و مجموعه قسمت تربیت و آموزش عقیدتی با رویکرد تربیت محوری و معنویت افزایی تلاش به مسائل فکری و اعتقادی و رفتاری دارد.

خدابنده لو افزود:20 عنوان برنامه در سطح ناحیه وحوزه های سپپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود .

وی در پایان با اشاره به برنامه های شاخص این هفته افزود: غبار روبی گلزار مطهر شهداء، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، تجلیل از هادیان سیاسی و مدیران عقیدتی، برپایی نمایشگاه مطهر در سطح ناحیه، مسابقه کتاب خوانی، محفل انس با قرآن کریم، پیاده روی کارکنان ، برگزاری نهضت روشنگری، گردهمایی و حضور در نماز جمعه، زنگ سپاس در مدارس، دیدار از خانواده های معظم شهداء و همچنین دیدار با ائمه جمعه از جمله مراسمهای این هفته می باشد.

انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها