خبرهای داغ:
هیات رییسه دانشگاه با دکتر سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده شهرستان های شاهرود و میامی و عضو هیات رییسه کمیسون اقتصادی نشستی برگزار کردند.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۷۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در ابتدای این جلسه دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه  و خیر مقدم به دکتر حسینی نماینده شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و حمایت از حوزه سلامت در مجلس تشکر کرد و با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت یازدهم در حوزه بهداشت و سلامت اظهار کرد: اقدامات ارزشمند دولت در این حوزه به حدى ارزشمند است که عنوان دولت سلامت محور بعد از انقلاب را به این دولت اطلاق کرده‌اند؛ چرا که پرداختى از جیب مردم به کمترین میزان ممکن کاهش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: امسال با توجه به شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید  و اشتغال)، نقش دانشگاهیان در تحقق اهداف این شعار بسیار مهم و کلیدی است.

دکتر حسینی نماینده شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه کمیسون اقتصادی مجلس در این نشست در جریان برنامه دانشگاه در بخشهای آموزش و پژو هش و بهداشت و درمان قرار گرفت و اظهار کرد : استفاده از ظرفیت دیگر دانشگاه ها و بخش خصوصی جهت توسعۀ حوزه بهداشت ودرمان، ایجاد رقابت سالم و افزایش تعامل ارتقای سطح همکاری و حل مشکلات سلامت رابه دنبال خواهد داشت.

دکتر حسینی با بیان اینکه مسائلی در حوزه سلامت توسط دولت در سیاست های کلی برنامه ششم توسعه که رهبر معظم انقلاب به ریاست جمهوری ابلاغ کرد، گنجانده شده از اعلام آمادگی خود در پیگیری برنامه های مختلف دانشگاه در سطح کلان خبر داد و برعملیاتی کردن برنامه های مشترک بین دانشگاه و سایر مراکز علمی و دستگاههای اجرایی تاکیدو تصریح نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها