مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز؛

شهید مطهری چهره برجسته، تابناک و ماندنی در بین اهل علم وقلم

حجت الاسلام موحد گفت: شهید مطهری چهره برجسته، تابناک و ماندنی در بین اهل علم، فضل و قلم به ویژه و در بین عموم مردم به عنوان شخصیت کم نظیر است تا جایی که سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آثار ایشان را قابل استفاده و بهره برداری عنوان کرده اند.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۷۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز در کنفرانس خبری هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شهید مطهری چهره برجسته، تابناک و ماندنی در بین اهل علم، فضل و قلم به ویژه و در بین عموم مردم به عنوان شخصیت کم نظیر است تا جایی که سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آثار ایشان را قابل استفاده و بهره برداری عنوان کرده اند.

 
شهید مطهری چهره برجسته، تابناک و ماندنی در بین اهل علم وقلم 

وی با گرامیداشت هفته معلم در خصوص عوامل جاودانگی انسان گفت: نیت، طهارت ظاهر و باطن، آغاز کردن هر کاری با نام خدا از مواردی است که در انجام هر کاری باعث جاودانگی میشود.

حجت الاسلام موحد با اشاره به هفته عقیدتی در سپاه تصریح کرد: عموم مربیان در سپاه در عرصه فرهنگی و عقیدتی فعالیت میکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز بیان داشت: مجموعه فعالیت های این هفته در مراکز استان ها، حوزه ها و پایگاه های بسیج تشکیل میشود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات مهمی در پیش رو است ، فضای انتخاباتی کاملا فعال و مناظره ها آغاز شده است و برای روشن شدن افکار بسیج و سپاه باید اقدام کرد، نه اینکه وارد دسته ها و گروه های سیاسی شویم بلکه با هدایت سیاسی در قالب همایش سیاسی  که فرماندهان، مربیان و معلمان  در این جلسات حضور دارند،و کارشناس سیاسی زبده هدایت سیاسی می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار