خانواده های شهدای مدافع حریم اسلام و ولایت، نه تنها مدافع حریم ولایت هستند بلکه نشان داده اند که می توانند به عنوان پیام آوران خون شهدای خود، شمع محفل آگاهی و بصیرت افزایی جامعه باشند.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۴۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج جامعه زنان کشور در حاشیه همایش رسولان حرم در بابلسر طی گفتگویی با بسیج گفت: خانواده های معظم شهدای مدافع حرم،  با تاسی از حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و حضرت زینب کبری سلام الله علیه با صبر و شکیبایی  درس بزرگی به بشریت دادند.
مینو اصلانی افزود: خانواده های شهدای مدافع حریم اسلام و ولایت، نه تنها مدافع حریم ولایت هستند بلکه نشان داده اند که می توانند به عنوان پیام آوران خون شهدای خود، شمع محفل آگاهی و بصیرت افزایی جامعه باشند.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور ماردان، همسران و فرزندان این شهدا را حجت های خداوند روی زمین خواند و بیان کرد: اینان برای راهنمایی برای ما به سوی حق و حقیقتند و قطعا این عزیزان با حفظ روحیه انقلابی، اسلامی و مقاومت، جامعه اسلامی را در مقابل دشمن مصون می کنند.
وی وظیفه امروز مردم جامعه را قدر دانی از خانواده های شهدا دانست و اظهار داشت:  مردم جامعه اسلامی همواره  امنیت و آسایش خود را مرهون  شهدا و خانواده های شهدا هستند و بیش از پیش در راه تکریم اینان که بزرگترین سرمایه های عالم بشریتند اهتمام می ورزند و آنرا وظیفه خود می دانند.
مینو اصلانی در خصوص مسائل پیش رو و حضور با شکوه، گسترده و دشمن ستیز مردم در انتخابات 29 اردی بهشت تصریح کرد:  در بین مردم نظام و انقلاب اسلامی ایران، شرکت در انتخابات یک اصل، تکلیف الهی و شرعی است و بر این اعتقاد و باور هستند که انتخاب اصلح  موجب پیشرفت، عزتمندی، استقلال، اقتدار و تعالی کشور می شود و این امر بسیار مهم و حیاتی است.
مسئول بسیج جامعه بسیج زنان کشور درباره شاخصه منتخبین اشاره کرد: مولفه های انتخاب اصلح که بارها مقام معظم رهبری تاکید داشتند، انقلابی گری، خدمتگزار واقعی و عملی مردم و دغدغه دار در جهت رفع مشکلات مردم با نگاه به ظرفیت های درونی کسانی است که همراه تدین، در جهت اجرای آنرا مجاهدت داشته باشند.
اصلانی گفت: منتخبین مردم باید کسانی باشند که با برنامه های خود برای نقش آفرینی جوانان بستر های مناسب را مهیا کرده و با نگاه به این ظرفیت ها شرایط رونق اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی و رفاهی را فراهم نموده و در کنار آن از اشرافی گری به شدت دور باشند.
این مقام مسئول در بسیج جامعه زنان که در همایش، مادران، همسران، فرزندان و خواهران شهدای مازندرانی مدافع حرم شرکت کرد جدیت تولید داخل و برخورد قاطعانه از واردات کالاهای خارجی مشابه تولید داخل را از دیگر مولفه های نامزد  انتخابات ریاست جمهوری دانست.
وی در پایان مولفه  دیگر نامزدهای اصلح  را اهمیت ویژه آنان به مسائل فرهنگی و مدیریت  فضای مجازی به نفع ارزشهای اسلامی خواند.
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها