امام جمعه تربت حیدریه گفت: برخی کاندیداهای انتخاباتی در شعارهای تبلیغاتی خود بحث تعامل با دنیا را مطرح می کنند و این در حالی است که ایران با تمام کشورها به جز امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در ارتباط است، لذا اگر تعامل با دنیا تنها به این دو کشور ختم می شود مردم این ذلت را هرگز نمی پذیرند.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۳۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه، مهمترین مطالبه نظام و رهبری را حضور حداکثری در انتخابات برشمرد و افزود: حضور چشم گیر مردم در پای صندوق های رای در براندازی فتنه و فساد و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی نقش موثری دارد.
 
وی از انتخاب فرد اصلح در شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری بعنوان دومین اولویت در انتخابات یاد کرد و گفت: برای بدست گرفتن پست های کلیدی نظام باید افرادی در تراز انقلاب اسلامی و پایبند به ارزشها انتخاب شوند.
 
عصمتی ادامه داد: مردم مراقب شعارهای فریبنده برخی کاندیداهای انتخاباتی باشند، برخی کاندیداها در شعارهای تبلیغاتی خود مبحث تعامل با دنیا را مطرح می کنند و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به جز آمریکا و اسرائیل، آن هم به دلیل خوی استکباری و جنایتکاری این دوکشور، با تمام دنیا در تعامل است، لذا اگر مقصود این افراد ارتباط با دشمنان شماره یک ملت ایران است، بدانند که مردم هرگز این ذلت را نمی پذیرند.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی به دشمنی های ایالات متحده آمریکا نسبت به ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: تمام روسای جمهور این کشور از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون با روش های مختلف به دشمنی خود علیه ملت ایران ادامه دادند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند، گواه این ادعا شهدای گرانقداری است که در نقاط مختلف کشور و جهان برای صیانت از نظام اسلامی به شهادت رسیدند.
 
خطیب جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: تعامل با استکبار یعنی زیر پا گذاشتن اصول انقلاب اسلامی که در ادامه همه ارزشها، باورها و اعتقادات مردم و ارمانهای نظام اسلامی از بین خواهد رفت.
 
عصمتی خاطر نشان کرد: نباید کسانی انتخاب شوند که در توهمات خود و به بهانه واهی نتیجه مذاکرات را دور شدن سایه جنگ از کشور بدانند، بلکه این اقتدار نظام اسلامی ایران است که اجازه هیچ تعرضی را به آب و خاک این کشور را نمی دهد، مردم مسئولانی دلسوز، استکبار ستیز و جهادی می خواهند که با نگاه به داخل بتوانند مشکلات را برطرف کنند.
 
امام جمعه تربت حیدریه در بخشی دیگر از سخنان خود به روز کارگر اشاره کرد و گفت: حمایت از کارگر به زبان نیست، بلکه مسئولان حکومت اسلامی باید شرایطی را مهیا کنند تا کارگر و سرمایه گذار با اطمینان از امنیت شغلی و سرمایه خود امیدوارانه به فعالیت ادامه دهند. وی مردم را مکمل حمایت از کارگران دانست و گفت: باید خرید کالای خارجی که مشابه داخلی ان در کشور تولید می شود بعنون یک حرام شرعی و ملی برای مردم تبیین و به جای ان خرید کالای ایرانی بعنوان یک اصل در زندگی مردم ترویج داده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها