خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)آوج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)آوج گفت: شهید مطهری بیش از آنکه به عنوان یک متفکر اسلامی مطرح باشد بیشتر نقش روشنگری را در زمان خود بر عهده داشت.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۲۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از آوج کارکنان سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) آوج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در نماز جمعه شهر آوج شرکت کرداند.

حجت الاسلام حسن میرزا بیگی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج به عنوان سخنرانی پیش از خطبه های  نماز جمعه این هفته شهر آوج اظهار کرد: افکار و کتاب های شهید مطهری به نوبه خود توانسته است در جریان سازی انقلاب اسلامی و مبانی ایدئولوژیک آن به عنوان مبنا و پایه مورد وثوق قرار گیرد.

وی با اشاره به بصیرت افزایی شهید مطهری تاکید کرد: شهید مطهری بیش از آنکه به عنوان یک متفکر اسلامی مطرح باشد بیشتر نقش روشنگری را در زمان خود بر عهده داشت.

میرزا بیگی با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: طی این هقته بیش از 20 عنوان برنامه در سطح شهرستان آوج برای این هفته در نظر گرفته شده است.

وی تبیین کرد: از جمله مهمترین این برنامه ها می توان به دیدار از خانواده شهدا و دیدار با ائمه جمعه و مسابقات ورزشی و کتاب خوانی، نشست های بصیرتی و روشنگری ونیز همایش حکمت مطهر  و پیاده روی خانوادگی شاره کرد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات یادآور شد: اصل در انتخابات حضور حداکثری و در درجه بعدی انتخاب اصلح می باشد، لذا مردم باید با آگاهی و بینش سیاسی حضور خود را به نمایش بگذارند.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها