مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه:

دشمن بیشترین هجمه خود را به سپاه و بسیج معطوف کرده است/ حضور مردم در انتخابات پشتوانه امنیت ملی برای نظام اسلامی است/

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه گفت: حضور مردم در انتخابات پشتوانه امنیت ملی برای نظام اسلامی است و دشمنان را مانند همیشه ناامید خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۱۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ابوالفضل آرمان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: شهید مطهری اسوه مدیران و معلمان در نظام تعلیم و تربیت است و اگر تمام مبانی این شهید والامقام در آموزش و پرورش کشور تبیین و پیاده سازی شود، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های کنونی کشور برطرف خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه معلمان دلسوز و جهادی در کشور مدیران آینده انقلاب را تربیت می کنند، افزود: در هر صورت والدین دانش آموزان به محیط های اموزشی فرزندان خود مراجعه و از کمیت و کیفیت آن برای تربیت فرزندان مطلع شوند.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: برخی رفتارهای سخیف و ضد ارزشی که توسط افراد انگشت شماری در فضای اموزشی انجام می شود برای والدین قابل پیگیری و مطالبه گری است.
 
آرمان در ادامه به سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره کرد و بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف صیانت از دستاوردها و ارزش های انقلاب و ایستادگی در برابر مستکبران و متجاوزان تاسیس شد تا در کنار روحیه معنوی و جهادی خود نقش تاثیر گذاری در انقلاب اسلامی داشته باشد.
 
وی ایستادگی سپاه در برابر دشمنان و منافقین داخلی و خارجی را دلیل اصلی هجمه به این نهاد عنوان کرد و گفت: جبهه استکبار و منافقین با درک این موضوع که سپاه و پاسداران و بسیجیان برای صیانت از انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود، لذا بیشترین هجمه خود را به سمت این نهاد مقدس معطوف کردند تا از این طریق به اهداف شوم خود نزدیک شوند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه تاکید کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ولایت فقیه در جامعه است که حرکت قطار انقلاب را در مسیر تشکیل تمدن بزرگ اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) هموار کرده است.
 
وی مقبولیت و مشروعیت نظام را مرهون حضور مردم و ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات پشتوانه امنیت ملی برای نظام اسلامی است و دشمنان را به مانند همیشه ناامید خواهد کرد.
 
وی از همه کاندیداهای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی خواست تا با رعایت قانون و به دور از هر گونه بداخلاقی، توهین و افترا، به فعالیت های انتخاباتی خود بپردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها